Vzpomínky

Vzpomínky

Anotace: ...

Je zima,pořád seděla doma a plakala.
Stýskalo se jí.
Nemluvila s nikým ani s rodiči.
Její oči byly pořád plné slz.
Vzpomínka na svoje kamarády Davida a Roberta ji utápěla v pocitu,že už se s nimi nikdy nesetká.
Věděla to že jejich včerejší setkání bylo to poslední.
Plakala pořád v kuse.Nikomu o sobě nedala vědět.
Zvonek,který několikrát za den zvonil u jejích dvěří ani nevnímala.Nikdy nevylezla z okna,aby viděla kdo je pod okny jejího domu.Nikdy.!!!
Slyšela jen hlasy svých přátel,které se pomalu vzdalovaly pryč.
Jediná myšlenka v jejím trpějícím srdci,která nepatřila jejím přátelům,byla na Smrt.
Šla si do kuchyně,zapla všechny čtyři plotýnky na plynovém sporáku,zatěsnila dveře do kuchyně a okna,aby plyn neunikl žádnou skulinou ven z místnosti a čekala.
Ještě stihla napsat dopis na rozloučenou v němž se vyjadřovala k přátelství s Robertem a Davidem.Po necelé hodině už se jí motala hlava.
Dvě hodiny a bylo po ní a po trápení,které měla.
Když do domu přišla její matka,cítila pach unikajícího plynu.Bežela do kuchyně,ale bylo moc pozdě.Ani doktoři ze sanitky,kterou její matka zavolala Majle nepomohly.

Když dva muži v černém vynášeli černý pytel s jejím tělem,někdo oslovil Majlinu matku.
"Dobry den je Majla doma ? My bychom jí chtěli vidět.
Mohla by jste jí vyřídit že na ni dole čeká Robert s Davidem ?"
Začala plakat a vše jim vysvětlila.
Přišli jste pozdě,udusila se plynem.
Autor Savidge, 11.10.2008
Přečteno 284x
Tipy 2
Poslední tipující: lennerka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ano tenhle smysl má tahle povídka.
díky za komentář

28.10.2008 21:04:00 | Savidge

Smutné :(
Jen mi trochu unikl důvod její smrti. Chtěla prostě umřít? Nebo chtěla umřít, protože jsi myslela, že už neuvidí své přátelé, aniž by věděla, že jsou v pořádku, a chtějí se jí dozvonit?
No, to je jedno... prostě opravdu moc smutná povídka :(

27.10.2008 10:12:00 | lennerka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí