pavučina

pavučina

Anotace: není to povídka, není to úvaha, není to nic...a brzy to bude smazaný nic :-) ani nevím, proč mě tohle napadlo, i když možná vím ;-) není to k chápání, napsáno za zvuku písně Mary Jane od Alanis Morissette

„What’s the matter Mary Jane?“

Uprostřed lesa zamotaná v pavučinách nadějí a lží, s papírovým drakem utíkám pryč. Pryč před odrazy v zrcadle, pryč před Tvýma očima. Proč mě nenechají být? Stejně jako lidi v kápích, co mě budí ze snů. A jeden temný princ.
Vzpomínky jsou i v kaluži vody a vysmívají se mi do očí. Nesu si květiny na hrob, který nikde není, a přesto je vložím do svých dlaní a zavřu rakev.

Táta se usmíval, tak hezky usmíval, když zase zavíral dveře a já byla statečná. Strach z každého nadechnutí, které mi říkalo…“vrátí se znovu“…

A Ty stojíš nad mým osudem a usmíváš se, nikdy jsem nezjistila proč, nechtěla jsem to vědět.

Z bolesti apatie, z apatie zoufalství, ze zoufalství pravda.

A slzy, slzy všude kolem. Nikdo se jich neptá, jestli se chtějí zrodit, nikdo se jich neptá, jestli chtějí zemřít. Kroužím kolem nich jak sup a čekám na další mrtvoly utopené v moři.

Obmotaná mlhou pobíhám po kmenech a směju se, tak šílená, jak jen umím být.
Temnota získává nový význam, zvlášť, když je všude slunečno.

„I hear you're counting sheep again Mary Jane
What's the point of tryin' to dream anymore?“
Autor fuu, 04.11.2008
Přečteno 394x
Tipy 20
Poslední tipující: Kokonut, joke27, Zavča, Denael, Tymi14, Squat_the_world, N.Ryba, Detektor, Blazey, gimikis, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Velmi hezký snový text inspirovaný písničkou. Zajímalo by mě co by jsi napsala při poslechu třeba písně It´s Only Mystery od Erica Serry :-)

29.03.2010 01:28:00 | Kokonut

hodně dobré

20.11.2008 01:11:00 | Tymi14

...napadá mě spousta věcí, co Ti na to můžu říct,
ale ty stejně víš, co by to bylo, proto neříkám na to nic.

... D.

14.11.2008 14:52:00 | Denael

Nic se neděje náhodou. Tak jako nebyla náhoda naše setkání, tak není náhodou to, co se teď děje. Nebude to trvat dlouho a zbavíme se utrpení navěky...rozhodně to nemaž, třeba se toho Stíny budou bát:)

12.11.2008 18:22:00 | Squat_the_world

No mozna to je nic, ale to nic se mi kazdopadne moc libilo:)

08.11.2008 16:24:00 | N.Ryba

No rozhodně to nemaž.. alespoň to bude "nesmazaný něco" ;-) je to moc pěkné..

04.11.2008 23:19:00 | *whatsoever*

Je to zajímavé, o pocitech a myšlenkách...

04.11.2008 18:32:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí