Tak blízko nebo tak daleko?

Tak blízko nebo tak daleko?

Anotace: ..i takto někdy končí rok, který byl plný nadějí...

Stál jsi na proti mě a já viděla, že máš v očích slzy.Křičel jsi na mě, ne snad kvůli tomu, že bych já byla příčinou tvých slz, ale proto, že jsi konečně dal najevo svoje city.Konečně si přestal předstírat, že všechno je krásný, úžasný a bez chyby.Častokrát si se na mě zlobil, že jsem pesimistická, ale to nejsem, jsem pouze realista a to je rozdíl.Víš, já ti přeju lásku, chci, aby si poznal ten krásný pocit, ale ne za cenu toho, že si necháš ubližovat.To nedovolím, klidně si na mě křič, nadávej, jen ať se ti uleví.
Odháněj mě od sebe, ale já pryč nepůjdu.Ty potřebuješ, aby tu s tebou někdo byl, na trápení jsou vždycky lepší dva, a kdo jiný to líp pochopí, než ten, kdo zažívá to stejný? Ty sám víš, že tu mám zůstat, není nikdo jiný, komu by si to mohl říct, jsme se přece tak blízko...Sám si před chvílí řekl, že tě až děsí pocit, jak moc se známe.
Jen tě, prosím, nemluv takhle o sobě, tak škaredě, tak, jako by si to ani nebyl ty.Nevěř tomu, co ti řekla.Vždyť ty si ji znal jen pár dní, ale já tě znám mnohem dýl, tak to musím vědět.Nebo snad už nějaký ten pátek, jak často říkáš.Nemůžeš se snad zlobit, že necítí to co ty, jen tě chtěla ušetřit zklamání, které by dříve či později přišlo.Sám nejlíp víš, že to přebolí, že ta bolest bude menší a menší, až nakonec zmizí úplně, a bude to jako dřív.Tak pojď blíž, ať tě můžu obejmout, jsem tu, ikdyž jsem měla být někde úplně jinde.Na jiném místě s někým úplně jiným.Ale nedokázala jsem ti říct ne...Zase to bylo silnější než já.Ona ti ublížila, snad ani nechtěla, nemohla za to, že ty jsi zamilovaný a ona touží po něčem jiném.Přece bys nechtěl, aby s tebou byla jen z lítosti.Nebyl by si šťastný, vždyť ze stejného důvodu si nedal šanci nám, protože to prostě není láska.A já se s tím smiřuju, budu radši tvoje nejlepší přítelkyně, která je tu vždy pro tebe.Lepší než být tvoje zamilovanost.Nepřeji si zažít ten pocit, který teď ničí tolik tvoje srdce, s vědomím, že ona nikdy nebude patřit k tvým nejbližším.K těm, kteří ve tvém životě zanechají stopu, a ty už pak nikdy nebudeš stejný.
Příteli ...
Autor @lex, 07.01.2009
Přečteno 290x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí