Lenička

Lenička

Anotace: Povídka o jedné malé holčičce , která bydlí v městečku Rulínkov.Jednoho dne jde s rodiči k babičce a babička jí dá malou truhličku a co v ní bude se dozvíte v povídce.

Náš příběh začíná v jednom malém městě jmenem Rulínkov.Je prosinec,druhá neděle adventní.Lenička je dome se svými rodiči a právě obědvají.Lenička se najednou začne vyptávat své maminky."Mamí kdy začínají vánoce?"maminka odpovídá "za dva týdny Leničko.""Ach jo to je hrozně dlouhá doba"povídá smutně Lenička."Neboj ty dva týdny ti utečou jako voda"reaguje na tuto odpověď maminka.
Po několika dnech přiběhne Lenička ze školy celá natěšená.Maminka jí totiš slíbila když bude mít dobré známky tak půjdou i s tatínkem k babičce.Rozrazila dveře jako kdyby hořelo a volá "Mamíííí,tatííí já mám samé jedničky!""opravdu?"ptá se nevěřícně tatínek,"vážně přidává se s kroucením hlavy i maminka."Určitě"potvrzuje s kýváním hlavy lenička voje tvrzení."No to abychom sli k babičce hned teď"říká tatínek,ale maminka ho hned zaráží "ne,ne Lenička si nejdříve musí udělat domácí úkoly!""Určitě hned si je udělám"přitakává okamžitě Lenička,protože se k babičce hrozně moc těší.Jde do pokojíku a vytahuje si z tažky písanku a matematiku.Úkoly má napsané za deset minut a během toho se maminky ani tatínka na nic nezeptá.Lenička běží do kuchyně."Mámííí já ta úkoly už mám"maminka odpovídá "tak se utíkej převléci a půjdeme.Za chvíly je Lenička opět vkuchyni a rodiče už jsou dávno převlečení.
Lenička cestou spíše poskakuje a skáče do každé závěje.Za pár minu jsou u babičky."Ahoj,jak se máte?"zdraví je už odedveří babička která už je zdálky vyhlíží.Jakmile rodiče z Leničkou odpoví na pozdrav už je zve babička dovnitř.Ani si Lenička odloží svůj smáčený kabátek a už ji babička vybízí aby šla za ní do jejího pokoje tam si Lenička sedá vedle babičky na pohovku a ta jí podává malinkou skříňku........
POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
Autor Glorí, 21.01.2009
Přečteno 253x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí