My dvě spolu - Barová trefa

My dvě spolu - Barová trefa

Anotace: Náhledněme do světa lesbiček...

19:15 U Lenky v bytě

Je jeden ze všedních dnů, kdy sedím u okna a snažím se zahnat nudu sledováním dění venku. Jeden muž pospíchá natolik, že se ani nenamáhá rozhlédnout se po silnici a rázným krokem si to žene na druhou stranu ulice. Jakmile mizí za rohem sámošky, přesouvám svou pozornost na ženu venčící svou čivavu. * Roztomilý pejsek, taky bych si mohla pořídit nějaké zvíře *
Ze snění mne vytrhne zvuk oznamující příchod smsky. Líně se zvedám z vyhřátého křesla a hledám mobil. „Kam jsem ho sakra dala?“ Prohrabávám svůj nový sportovní batoh, poté veškerý obsah vysypu na gauč „Áá tady jsi.“ Píše mi Klára, jestli s ní nechci zajít do baru. Koukám na hodinky, je půl osmé. V rychlosti odepíšu: „Ahoj, půjdu ráda.V 9 budu u Céčka. Pa Lenka.“ Osprchuju se a nahážu na sebe upnuté džíny, co dávají důraz mému sexy zadečku, tričko s výrazným výstřihem a vlasy?....vlasy nechám volně spuštěné.

21:00 Crystal

Netrpělivě přešlapuju před vchodem do baru. Klára už by tu měla být a pokud si nepospíší, bude ze mě rampouch. „BAF! Ahoj Lenko.“ Leknutím jsem málem Kláru přetáhla, ta se na mě šibalsky usmívá. „Tak co, jdem dovnitř nebo tu čekáš na metro?“ Shodím z obličeje svůj tupý výraz a vstupuju do místnosti osvětlenou lacinými třemi žárovkami. Přišly jsme právě včas. Zábava je v plném proudu a zrovna v juboxu hrají mou oblíbenou písničku So What od Pink.
„Budeme u baru nebo si chceš sednout dozadu?“ otáčím se na Kláru „Kláro?!“ snažím se překřičet hluk a ve změti neznámých tváří hledám tu Klářinu. Už ji vidím. Je zrovna zaneprázdněna flirtem s nějakým nabouchaným týpkem. Jen si povzdechnu a sedám si k baru. „Jednu desítku Géčko a velkýho panáka ferneta“ objednávám si. Barmanka se otáčí, aby připravila požadované pití. Musím uznat, že na to jak je malá, má nádhernou postavu. Zadeček tak akorát do rukou, prsa upoutávající na sebe pozornost v přilnávém tričku na ramínkách...právě se natáhla na polici pro ferneta, tričko jí vyjelo značně nahoru, takže se můžu na pár vteřin kochat krásou jejího plochého bříška. Otáčím se a hledám místo, kde jsem naposledy spatřila Kláru, po ní i po chlápkovi se slehla zem. * Co nadělám, vypiju to a půjdu domů. * Předemnou již stojí napěněné pivo a panák. Usměvavé a sexy barmance předávám peníze. Popíjím a přitom zkoumavě pátrám, zda neuvidím někoho známého. Domů se mi opravdu nechce, toužím po něčí společnosti.

21:20

Na druhé straně baru sedí nějaký muž, odhaduju ho tak na 35let. Prohlíží si mě, jako bych byla nějaké zboží, nelíbí se mi to. Zvedám se, že mu půjdu něco říct, v tom mě něčí ruka shazuje zpátky na barovou stoličku. „Můžu tě pozvat na drink?“ Omamný hlas patří dívce ve slušivé minisukni, košili s volně uvázanou kravatou a s neskutečně krásným úsměvem. „Proč ne.“ dostanu ze sebe roztřeseným hlasem. Ta dívka je opravdovým symbolem krásy.
„Toho chlápka si nevšímej, Míla tu sedí každý den a oplzle kouká po všem, co má prsa.“
„To jsi mě teda uklidnila“ prohodím s pokusem o úsměv.
„Pojď si sednout k mýmu stolu, jestli ti nevadí společnost mých kamarádek“ řekne a ukáže ke stolu u kterýho sedí dvě slečny kolem dvaceti let. „Jak se jmenuješ?“ dodá.
„Lenka“ odpovím, natahuju se po skleničce a zvedám se.
„Já jsem Katka“
Jejich stůl je jaksi oddělený od ostatních. Sedačka, na kterou se vejdou dva lidé, je vyvíšena, takže budí dojem, že tu je víc soukromí. Katka si sedá ke zdi, já vedle ní. „Holky, tohle je Lenka, Milánek na ní moc slintal, tak jsem jí vzala k nám“ prohodila s úsměvem. * Ta holka září jako sluníčko, její blond vlasy sahající do půlky zad utvrzují mou představu * Rozpačitě se pozdravim se zbylými spolusedícími, Petrou a Janou. Popíjíme, bavíme se....noc bude dlouhá.

22:45

Bar je poloprázdný. První odpadlíci se odpotáceli domů či do jiných barů. I Petra s Janou vypadaly na to, že zbytek večera stráví společně u sebe doma. * Zajímavý lesbický pár * pomyslím si. Z petry vyzařuje temperament a divokost, Jana naopak vypadá jako klidný člověk budící respekt. Skvěle se doplňují. Jana vstává a pošťuchuje Petru, aby ji pustila pro kabát. Spiklenecky přitom na mě a na Katku mrkla. Jdu obědnat další pití, zamávám na holky, které se ještě otočily u dveří a sedám si zpět ke Katce,ale tentokrát naproti ní. „Já tě neukousnu Leni“ * Katka mě fakt strašně přitahuje, kdybych seděla vedle ní, asi bych se neudržela * proto s úsměvem odvětím: „Ty třeba ne, ale já tebe ano.“ Nesnažím se zakrývat šibalský úsměv, beztak si určitě Katka myslí své, celou dobu jsem ji nespouštěla z očí.
„Leni? Jak je to s tvým přítelem? Máš někoho?“
Tato otázka mě velice překvapila. Po dobu, co tu sedíme, jsme se o vztazích nebavily a o tom, že mě přitahují ženy, ví málokdo.
„Víš, jsem už delší dobu sama.“ snažim se tímto vyhnout konkrétní odpovědi.
„To se divim, já být chlap, tak už po tobě slintám, jako Milánek“ říká Katka a směje se od ucha k uchu.
* Teď opravdu nevím, jestli si ze mě jen utahuje nebo je snad taky lesba? Dostává mě do rozpaků *
„Omluv mě na chvilku, skočím si na záchod“ Zvedám se a mizím za dveřmi s nápisem WC-dámy. Hned co zavřu dveře zhluboka vydechnu, opírám se o zeď vedle umyvadla a snažím se srovnat si myšlenky. Jedna strana našeptává * zkus do ní jít, třeba to vyjde, je to kus * ta druhá se brání *nedělej to, lesba to třeba nebude a uděláš si ostudu *. Znovu si povzdechnu a jdu do kabinky.
Po chvilce vylezu, dozapínám si pásek. Díky alkoholu mi chvilku trvá, než se trefím do přezky.
Známá Katčina ruka mne opět uchopí s gestem, že se nemám zbytečně snažit. V jejích očích se cosi zalesklo, touha, chtíč...
Svým tělem mě tlačí ke zdi. Vše se odehrává bezeslov, činy mluví sami za sebe. Už je rozhodnuto. Naše rty se k sobě přibližují, opojný polibek mne zbavuje veškerých zábran, které jsem do teď měla. Pociťuji bezmeznou touhu po Katčině těle. Zasouvám jazyk do jejích úst, ona gesto opětuje. Rukou ji přitom hladím po stehni. * Při takových akcích se vyplatí mít sukni * řeknu si s úšklebkem v duchu. Katka na nic nečeká. Pofidérně zapnutý pásek mi v mžiku rozepne a začíná rozepínat i zip u kalhot.
„Šmankote, pardon!“ vykřikl kdosi a hned zabouchl dveře.
Nechápavě jsme se na sebe podívaly a hned jsme vybuchly smíchy.
„Nepřemístíme se jinam?“ navrhuji.
„Ke mě dnes nemůžem, je u nás babička a ta má oči a uši všude.“ říká sklesle Katka.
„To nevadí, můžem být u mě. Bydlím sama.“ odpovídám s nadějí v hlase.
„Dobře, tak zaplatíme a můžeme jít“
Rychle se upravujem, platíme a odcházíme.
Takhle rychle z baru jsem snad ještě nikdy nevypadla. Přecházíme silnici, dvakrát odbočíme do jiný ulice a ocitáme se u rohu sámošky.
„Kde bydlíš? V tý sukni mi je přeci jen už trochu zima“ skuhrá Káťa.
„Neboj, tamhle v tom žlutým baráku už zakotvíme“ mrknu na ni.
Odemykám hlavní dveře, vedu Katku do druhého patra a konečně zasouvám klíč do dveří od mého bytu.

23:50 U Lenky v bytě

Vítá nás vůně vanilky a různých aromatických lampiček. „Dáš si čaj nebo kafe na zahřátí?“ ptám se spíše ze slušnosti, protože mi je jasné, že Káťa se raději zahřeje jiným způsobem a já ostatně taky. „Ne,díky“ zní odpověď.
Ocitáme se v obýváku. Sedím na pohovce a Katka stojí necelý metr odemě. Za pas ji přitáhnu k sobě a políbím ji na rozpáleném bříšku. Stoupám si, nahmatám Katčinu košily a jediným škubnutím ji rozepínám. Knoflíky z ní odlétly pryč a s cinkáním dopadaly na podlahu. Touha mě nutí nezdržovat se hlazením a mazlením, nesnažit se pozvolna seznamovat s jejím tělem a pomalu si užívat. Vrhám se na její tělo pokryté krůpějemi potu. Měsíční zář zdůrazňuje krásu jejího těla.
Káťa mi zkušeně pomáhá z trika.
Oblečení poházené kolem, stojíme před sebou pouze ve spodním prádle. * Ach, jak je nádherná * S nedočkavostí ji tlačim vpřed, kde jsou dveře do ložnice. Navzájem si pomůžem ze zbytku šatstva, které nás dělí od naprosté nahoty. Stojí ke mně zády. Políbim ji na zátylek, ruce vystřelují vpřed. Jednou rukou ji chytám za nádherný, pevný zadek a druhou pokládám na prsa a s požitkem tisknu. Katka překvapeně, zároveň však i roztouženě zalapala po dechu. Otáčí se ke mě. Žádostivě mi přejíždí jazykem po rtech. Pokládám ji na postel a nepřestávám ji zahlcovat polibky a dotyky. „Vem si mě!“ šeptá s jistou dávkou dravosti v hlase. Neváhám a mezitím, co jí jazykem dráždím bradavky, svou ruku přesouvám na její poštěváček Katka jen tiše zasténá. Trasu mého jazyka tvoří dva nádherné pahorky, ztvrdlé bradavky, ploché bříško a konečně vlhká dírka, která je pro dnešní noc jen moje. Když Káťa ucítila, že jsem do ní vnikla, zaryla se mi nehty do zad. Po pár minutách dosahuje vyvrcholení, hlasitě a roztouženě. Její šťáva chutná výborně. S chutí ji polykám. Katka však není spokojená, na očích jí vidím,že touží po dalším dějství. Obratnými prsty se dostávám opět do její skulinky. Hluboce zasténala,když jsem do ní opět vnikla. Ona si mě stáčí, až končíme v poloze 69. Jen co cítím její horký dech na svém podbřišku vím, že se brzo udělám. Střídavě mi přejíždí poštěváček a vniká do mé dírky. Já se znovu a znovu vyžívám v lízání její kundičky. Tentokrát dosahujeme vyvrcholení společně. Takhle silný orgasmus jsem dlouho neměla. Udýchaná a spokojená Katka se ze mě zvedá s ďábelským úšklebkem. „Tohle si musíme někdy zopakovat“ pronese a plácne sebou na postel. „Chceš cigáro?“ ptám se jí s nataženou rukou držící krabičku startek. „Jasně, teď bodne“ usměje se. Lehám si vedle ní. Katka mi pokládá hlavu na rameno. V klidu pokuřujeme a Katka po chvilce s blaženým výrazem ve tváři usíná. Já usínám s nadějí, že tato noc nebyla poslední...
Autor Nebbisha, 06.02.2009
Přečteno 371x
Tipy 4
Poslední tipující: Haniéčka, jen.kluk
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dávám ST..:-)

10.04.2009 17:40:00 | Haniéčka

Jsem muž a dávám super tip,
ne proto že bylo mému chtíči líp,
ale z vlastní zkušenosti,
vím jaké jsou to šílenosti,
a jak je má láska vždy blažená,
kdy k nám do pelíšku přijde žena.

07.02.2009 20:38:00 | jen.kluk

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí