s=v.t -----> HA!

s=v.t -----> HA!

Anotace: Zmatené výlevy. To by mělo vše vypovědět --> Krátké. Beze smyslu.

Chce se mi zvracet.

---> a moje oči by brečely kdyby měli co.

***
Choulím se na lavičce chladem. Kouř z cigarety líbá mé rty a já jen... koukám do prázdna a snažím se přijít na důvod, proč mě bolí srdce a proč se mi špatně dýchá.

Nemůžu se usmát. Ztuhnul mi úsměv, ale z jakého důvodu?? Nemá to důvod, prostě to tak je!
Zakřičela bych! Jen tak do prázdna vedle sebe, pochop..
***

Špatnej den.... asi. Já už ani nevím.

----> a stále se mi chce zvracet.
Autor *whatsoever*, 09.02.2009
Přečteno 318x
Tipy 5
Poslední tipující: Alex Foster, whiolet, NikitaNikaT., LucQa
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tohle jsou hodně dobrý slůvka, vyzařují přesně to jak se člověk cítí, když je na dně....tleskám, protože si pamatuji jaký to bylo

10.02.2009 16:12:00 | whiolet

dráha rovná se rychlost krát čas z toho plyne hormonální antikoncepce (?) ... ano ano pokud liknavě přistoupíš k hormonální antikoncepci a rychlost spernijí je dostatečná, aby doputovali k vajíčku ... zvracení bývá jedním z prvotních příznaků. Pokud je to nepravdivá teze, tak se omlouvám, ale nabízí se to jak na zlatém tácu ...

10.02.2009 08:25:00 | BarbaraBocksteffel

Věřím, že smyls to má a velký, hlavně pro Tebe. :)

Jinak, chtěla bych Ti říct, že když jsem si přečetla Tvůj "životní příběh", co jsi o osobě napsala, dost mě to vzalo.. :D Jsi silná osobnost, ano osobnost, aspoň v mých očích. Hrozně silná.

Přeju Ti všechno dobré a svojí šanci využij, vymáčkni z ní co nejvíc, co nejvíc, co Ti může dát. Zasloužíš si to. Držím palečky. :)

P.S.: Já být na Tvém místě, tak bych to nezvládla. Jsi opravdu silná, moc silná, i když si to možná nemyslíš.. :)

10.02.2009 00:24:00 | LucQa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí