vzal mi tě stín

vzal mi tě stín

Anotace: http://www.youtube.com/watch?v=NtSiUKOJDR0 proč se to muselo stát, proč si mě tady nechal...

Jsou dva dny před Vánocemi. Píšeš mi zprávu jako každý den, ale dnes je jiná. Určitě se něco děje. Rychle si jdu sednout k počítači a jdu ti odepsat. Nenapíšeš ani ahoj, to je zvláštní, vážně se něco musí dít.
on: Jsem v háji! už nemůžu! nemám sílu! chci to skončit! ...
já: Co to plácáš? co se děje? co se k čertu stalo? ...
on: Já už prostě nemám sílu, je toho moc, už mi nic nezůstalo, jsem sám
já: Nech toho, nejsi sám, máš pořád mámu, potřebuje tě! Máš tady přátele, to je málo?!
on: Vůbec mi nerozumíš, nechápeš mě, lidé kolem mě umírají, lidi které jsem měl moc rád
já: myslíš, že to vyřešíš když půjdeš za něma?
on: nevím...

Dlouhá odmlka, já nevěděla co psát. Došly mi slova, začala jsem si uvědomovat, že můj nejlepší přítel se chce zabít!

já: Proč?
on: Bude to tak lepší...
já: To myslíš vážně? pro koho to bude lepší? pro tebe, chceš jen zbaběle utéct...
on: Nikdy jsem nepopřel to, že jsem zbabělec...

Když tak nad tím uvažuji, je to pravda, nikdy to nepopřel. Ach jo, co mám dělat? přece to musí mít i jiné řešení...

on: Chci ti něco říct, měl jsem ti to říct už dávno.
já: No tak povídej...
on: Vždycky jsem k tobě cítil něco víc, miluji tě

Cože to není možné. Sakra tohle je kluk kterého znám už od mala, vždy to byl můj vysněný princ.

já: No, já, já tě mám taky ráda víc než jako kámoše. Chtěla jsem ti to říct už dávno, ale bála jsem se, že tě ztratím. Netušila jsem, že jsi na tom stejně jako já. Ani ve snu mě to nenapadlo, nebo jo napadlo, zdálo se mi o nás. Nemůžeš se zabít, prosím, zůstaň tady se mnou...
on: Už jsem se rozhodl, nezměníš to...

TAKTO NAŠE KONVERZACE POKRAČOVALA DALŠÍ 2 HODINY!

on: Je čas se rozloučit...
já: Cože, ne prosím, nenechávej mě tady samotnou, prosím... já si to tady bez tebe neumím představit. Byl jsi tady, když jsem tě potřebovala, když jsem potřebovala pofoukat srdíčko, když jsem ho potřebovala slepit, zažili jsme spolu toho tolik. Nemůžeš to teď všechno zničit!
on: Pořád budu s tebou, budu ve tvém srdíčku. Nezapomeň na mě. Sbohem.

Pak mi přišla na mail básnička, nebudu ji sem dávat. Mám k tomu své důvody. O 5 hodin později mi volala jeho máma, že je mrtvý. Že se podřezal...

Teď, už je to dlouhá doba,ode dne, co se to stalo. Pořád tě mám v srdíčku. Nikdy na tebe nezapomenu. Asi ještě dlouho nebudu moct normálně spát, ale to je jedno. Mám tě pořád ráda.
Autor strašidýlko-střapatý, 12.02.2009
Přečteno 653x
Tipy 18
Poslední tipující: Estelle B., Sadistic Soul, Isquieasuus, Nergal, Haniéčka, Regret, shakespeares, N.Ryba, Andělská holka, R., ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nechapu lidi, co to takhle vzdaji, nebo mozna chapu, ale nerozumim, nekdy je to brime prilis velke.. ale .. tady jsem tak nejak cekala, ze to neudela, pze sebevrahove se vetsinou takhle nelouci... je mi to moc lito holka, verim, ze to bylo tezke, bude to tezke a jsem si jista, ze nezapomenes, to ani nejde...

24.04.2009 20:38:00 | saddova

hodne osobni, uz chapu..

14.04.2009 23:30:00 | Nergal

Na Tvém místě bych za ním po tom psaní běžela, nezajímalo by mě, kolik je hodin, jak vypadám a jak daleko bydlí. Musela bych ho zastavit. Ovšem já jsem spíš na jeho straně, kdo by tu chtěl žít:-(
Vím, že to musí bolet, ale co se stalo, nejde vrátit zpátky:-(

10.04.2009 15:16:00 | wigi.sama

*snaží se schovat slzy* holka... nevím co říct.. prostě jen..drž se...

10.04.2009 12:28:00 | Juliete

Me To K Slzam Dohnalo...Protoze Neco Podobnyho sem si zasila...19-02-2009.nikdy pro me nepochopitelny den..Nikdy na toho cloveka nezapomenu..no ae jako..fak hrozne smutny...

21.02.2009 18:47:00 | Zlaatuskaa

Mrzí mne Tvůj příběh. Věřím, že ho máš stále v srdíčku, tak je to správné. Snad se Ti brzy podaří i klidně spát...i když je to nejspíše strašně těžké.

13.02.2009 10:02:00 | Lilly Lightová

Nika má pravdu... tohle se nedá hodnotit... a i říct se k tomu dá málo co...

13.02.2009 02:25:00 | Blázen? =)

Tohle nebudu hodnotit, příliš osobní a hodnocení zde ztrácí veškerý smysl... nehodí se to... Smutné, strašně bolavé a smutné... k slzám to dohání.

12.02.2009 22:23:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí