Až moc reálný sen

Až moc reálný sen

Anotace: Je to sen, každou noc stejný,chci tě zpět, ale nedokážu si tě tady udržet!

Je to má vina? Já byla poslední, kdo s tebou mluvil. Mohla jsem tomu zabránit? Mohla jsem to změnit? Všichni říkají, že ne. Že jsem tomu nemohla zabránit,že jsi byl rozhodnutý, ale co když jo. Co když jsem jen nevěděla jak. Ale vím to teď? Kdybych dokázala vrátit čas, dokázala bych ti v tom zabránit? Již uplynula dlouhá doba, ale já pořád nevím. Ještě pořád tě nemůžu přivolat zpět, protože pořád nevím, jak bych ti v tom mohla zabránit. Chybíš mi tady, stýská se mi po tobě. Netušíš jak kruté je, každou noc o tebe znovu přijít. Pokaždé stejná bolest a pak jen pár hodin na to, abych přišla na to, jak ti v tom zabránit. Proč mi to děláš? Ubližuješ mi tím! Baví tě to? Líbí se ti vidět mě na kolenou? Prosím, přestaň mě trápit, nech mě už klidně spát.
Autor strašidýlko-střapatý, 13.02.2009
Přečteno 391x
Tipy 15
Poslední tipující: Isquieasuus, Barpob, Haniéčka, Agniezka, střelkyně1, Nevermind, Romana Šamanka Ladyloba, LucQa, zlomený a nanicovatý -__-
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Můžeš být zodpovědná jen sama za sebe. Jenže ten kdo se trápí neposlouchá slova moudrých, neslyší je pro bolest. Teprve až vyschne pramen slz, najdeš zas klid.

20.03.2009 16:04:00 | kroužek

četla jsem mezi řádky...vím,je to těžké...ale na tuhle bolest je lék jediný,je to čas...jenom ten ji časem zmírní.:o)

16.02.2009 20:32:00 | střelkyně1

Víš... je těžké zapomenout... vlastně člověk nikdy nezapomíná. Jenom si některé věci schvovává hluboko uvnitř... až jednou přestaneš vinit sama sobě, až jednou se na to podíváš jináč... odspustíš si... když se viníš a přesto bys nemusela mít důvod... pak se všecko spraví, uvidíš... bude jen vzpomínka, v srdci navždy vrytá... Věřím, že by nechtěl, aby ses trápil, jistě by Tě chtěl vidět se smát, být šťastná... zamilovaná.

13.02.2009 23:04:00 | NikitaNikaT.

Potkáváme lidičky, abychom se něco naučili, něco si předali někdy i vyměnili.
Někteří nám vypálí cejch do srdíčka a jiní nám ho zahojí.
Bez bolesti bychom nedokázali ocenit, jaké to je bez ní a nevážili si toho co jsme dostali.
Vše je dobré i bolest.
Vše co nás potkává je dobré k našemu růstu.
Měj se hezky strašidýlko a usmějse střapaté

13.02.2009 22:36:00 | Lady L

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí