Směr J. M.

Směr J. M.

Anotace: Jiráskův most

No ale protože chci bejt jako Franta Úprka, ale ne dílem, ale jménem, ale ne si ho vzít, ale dostát jeho významu, ale ne v umění, ale v běhání, proto bysem ráda seběhla Vinohrady vodshora až dólu. Jenže když to tak kvete, tak on se Svatopluk Čech na mě mračí, že prej jím moc koblih a že to není zdravý, že bych radši měla hlídat ty dveře, jestli už někdo nepůjde, ale hlavně prej má namysli to zakázaný světlo. Tak já vám nevím, jestli nakonec nemohl myslet třeba bramborovej salát. V tomhle hnusným a začouděným městě je totiž možný už úplně všecko. Třeba i mluvit a psát pražsky.
Autor Já Esther Ruth, 27.03.2009
Přečteno 350x
Tipy 6
Poslední tipující: Koskenkorva, enigman, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:D:D bez tebe by ten život za nic nestál, člověče.

28.03.2009 20:59:00 | Já Esther Ruth

vlastně to má spád.

28.03.2009 20:32:00 | tenflipskáj dysfunkt

víš co, nejřív se raději zeptej mě, co jsem tím myslela, abys mě potom nemusel falešně obvi'novat, dík*** .)))

28.03.2009 13:48:00 | Já Esther Ruth

ale ale kdopak se nam to tady rozčiluje?:-)) jestlipak tohle někkdy zvládneš i v reálu.vona je nemocná a vona mermomocí musí lítat po venku aby si tu nemoc ještě zdovjnásobila, viď.))
a vono se jí nelíbí ják se mlůví v práze?ale líbí, jenže se jí nélíbí že se to někomu nelíbí.))) ale no tak no tak:D:D:D
vono se to zlobí, to je divný.a vo tom to je:-)
to je dílo o ničem.gratuluji.)ale tip dostaneš.za snahu.jinak...když máš něco co mi chceš říct tak to řekni mě a neroztrubuj to zbaběle do světa..v "dílku".. to dělají ..děti...

28.03.2009 09:35:00 | tenflipskáj dysfunkt

není, ale jako by bylo.

27.03.2009 20:01:00 | Já Esther Ruth

Není tohle opsáno z nějakého toho sešitu s tvrdými deskami? Je to pěkné.

27.03.2009 19:55:00 | ludmil

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí