Zbytečná reinkarnace

Zbytečná reinkarnace

Anotace: ...

Slyšel zvuky hudby, dotírající na něj přes zeď vedlejšího bytu. Jindy tak přátelsky znějící a dokazující, že se alespoň někde něco děje. Že se někde UMĚJ bavit, což ho z nějakého zvláštního důvodu uklidňovalo a dodávalo mu sílu na chvíli přejít tu svoji hnusnou mizérii. Tehdy měl ještě pořád naději. Teď už ho ale ty samé zvuky hudby deptaly a působily na něj přesně opačným dojmem. Začal lidi definitivně nenávidět.

Každej ho nějakým způsobem zradil. Ten mu několikrát zalhal, tamten si na kámoše jen hrál, další byl prostě jenom totální debil. Všichni mu začali smrdět morální hnilobou. S holkama štěstí neměl nikdy. Byl si vědom své poněkud problematičtější povahy, psychický lability a podobně, ale TAKOVOU smůlu si snad nezasloužil. Během chvíle by ze sebe dokázal vysypat jména mnohem větších zmrdů, kterým holky daj na počkání a navíc s nima potom chtěj i BEJT!

Štvalo ho, že svůj stav nemoh podepřít nějakým omlouvajícím důvodem z minulosti, jako třeba nešťastným dětstvím, fotrem, kterej ho mlátil nebo feťáckou matkou. Ne, rodina byla v pohodě. Tím víc to ale násobilo jeho zmatenost. Proč někdo dokáže přecházet určitý problémy s mnohem větším nadhledem než on? Proč on musí vždycky vyletět? Proč má v sobě ten permanentní neklid a nervozitu? A proč všechno, ale NAPROSTO všechno co kdy udělá, nakonec vždycky dopadne tak, aby to tenhle vnitřní bordel ještě víc umocnilo? I když už to vypadá, že by to KONEČNĚ mohlo vyjít, vždycky se to nakonec totálně zesere. A tak nabyl dojmu, že jde život proti němu. Že si z něj dělá akorát prdel. Tak ho napadlo, že je čas, aby si udělal prdel on z něj. Svým jediným právem, který má. Právem na život.

Mohl by se ještě snažit, mohl by ještě bojovat. Ale proč? Kvůli čemu?! Kvůli ňákýmu blbýmu smyslu života? On žádnej nevidí! Všechno je nakonec stejně jen bolest a zmar. Ne! Vezme si ho! Bude to to jediný, co dokáže dotáhnout do konce, což ho v jeho rozhodování ještě utvrzuje. Pustí si plyn. Nechápe lidi, kteří volej bolestivý způsoby sebevraždy. To mu vždycky přišlo úplně vylízaný.

Ještě ten večer umírá v sudu udušenej plynem.

….........................


Za pár dní se rodí znova, v novém těle, nové rodině, ovšem v neporovnatelně těžších podmínkách...čeká ho život plný utrpení a bolesti, kterou by si v tom předešlém neuměl ani představit. Vše si vybral před narozením, aby mohl vykoupit svůj akt sebevraždy...o čemž samozřejmě nebude mít nejmenší tušení...
Autor 6thSun, 06.04.2009
Přečteno 693x
Tipy 40
Poslední tipující: Frr, Semisek 48, Princezna.Smutněnka, Iv, Veselý Drak, Helena Lovecká, la loba, Prokešová, Zerkalo, Churry, ...
ikonkaKomentáře (16)
ikonkaKomentujících (15)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano, ale podle mého názoru to přesně takto nefunguje. Myslím, že dotyčný by se reinkarnoval možná do stejných nebo i lepších životních podmínek, na duši by si však nesl z minulého života obrovské šrámy - psychické potíže, maniodepresivní poruchy, noční můry, nesčetné fobie atp, které by ho opět dovedli až na samý okraj žití. Dnes už je naštěstí spousta odborníků, co si s tímto dokáží poradit, jen je vyhledat.

20.05.2011 10:50:00 | Princezna.Smutněnka

no jo,člověk vždycky potřebuje těžší podmínky,když si neváží toho co má.Ale ne za trest,jen mu to otevře oči a pak je spokojenější.
Tedy přesněji-mělo by mu to otevřít oči.

16.02.2011 05:42:00 | Iv

o čemž nebude mít ani tušení .. ST .. ale dostane snad pár nápověd, ne? :-)

29.10.2010 18:37:00 | Helena Lovecká

Jo, sebevražda je také řešení..Ale poněkud radikální.

18.04.2009 15:48:00 | Kyška

dobré, jakoby se stalo

12.04.2009 20:48:00 | Meriel

Je zajímavé, jak se člověk někdy musí namočit až po pás do sraček, aby si pak dokázal vážit obyčejného bahna pod nohama. Kámoš teď přijel po roce, který strávil v Indii v ašrámu uprostřed pouště, nemá v podstatě žádný majetek, ale je teď strašně spokojenej, že může být tady, nemá za dveřma rodinku škorpionů, může jíst normální evropský jídlo a na sluníčku přes den není 50 stupňů. Nakonec, štěstí přece jen spíš pramení zevnitř, než zvenku. A myslím, že sebevražda vlastně zločinem je, člověk ubližuje sám sobě a sám za to také pyká. Ale chápu to, kdo na to někdy za celý život nepomyslel, nes pa? :)

09.04.2009 23:43:00 | Squat_the_world

/Nedotknutelní/ Dotykový display nedotykuje.

08.04.2009 17:34:00 | Sleepwalker

Proč raději nevkročit rovnou do nirvány?Pravda.My nedotknutelí máme peška..Krásný čtení..Až jsem se lekl,že mě znáš! :)

08.04.2009 17:15:00 | Sleepwalker

jo má to hodně do sebe...a stojí to za přemýšlení...každý máme právo nakládat se svým životem jak chceme...a záleží jen na nas jak s ním nakonec naložíme...ale už není v naší moci ovlivnit co přijde dál...a proto bychom si měli rozmyslet stojí-li nám to za to...je to jako sázka do rulety...bud a nebo...rozhodni se zustat kde jsi a dál věřit že se něco změní,popřípadě se konečně snažit zamyslet proč je život takovy jaky je a snažit se s tím něco udělat,nebo ho jednoduše odevzdej Osudu a čekej jestli ti padne červená nebo černá...jestli ti to nakonec stojí za to...

07.04.2009 18:17:00 | micátko

Tak tohle mě velmi zaujalo!
ST

07.04.2009 17:01:00 | Lilly Lightová

hledej světlo, máš ho v sobě v každé době,
tam i tady čekaj tě řady úkolů co jsi si vybral,
ale na vlastním těle to jaksi bolí

07.04.2009 11:19:00 | Lady L

Vyzrál v dobrých podmínkách dostatku a pohody, čím to, že jakoby se všechno sralo? Radost je smysl života!
Nic nebolí a starost o přežití žádná, že by to z toho vyplývalo?????? ST! za upřimnou barevnodrsnost...

06.04.2009 14:42:00 | Veselý Drak

Drsné a přitom filosofické... Bezva.

06.04.2009 13:47:00 | ziriant

Buddhisté apod. mají tenhle pohled na reinkarnaci, a jako strašák se mi to zdá dobrý. Nakonec hl. hrdina může být rád, že se znovu narodil jako člověk, ostatní takovou "kliku" (v uvozovkách) nemají. Vyzkoušíme - uvidíme - uvěříme :-)

06.04.2009 13:11:00 | Aťan

to zni hodne vyhruzne a ja tomu skoro verim... radsi se fakt nesebevrazdit :-/ ... :-) napsal jsi to pekne :-)

06.04.2009 12:40:00 | janewe

navždy sám v sobě...

06.04.2009 12:21:00 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí