Růže

Růže

Anotace: Tohle je má směsice pocitů, taková vize obrazu, který mám v hlavě...

Au… Taková krásná nevinná růže, určitě musela udělat něco moc pěkného a vznešeného, když byla vybrána mezi dalšími miliony růži. Byla vybrána a nyní může z oblohy, ze smutně modré oblohy, kde nejsou starosti a problémy, ale je tam všechen smutek a bolest. Přesto se na té obloze růže má dobře. Už nemusí být na zemi, kde se ubližuje a kde sebemenší projev lásky nebo nenávisti tolik bolí. Ta růže to jen tiše pozoruje a proto nemůže být veselá. Ani obloha za ní nemůže být veselá, když může jen tiše sledovat celou tu bolest na zemi.Růže měla, že už na zemi nemusí trpět, ale mnohem víc jí teď bolí, když vidí, co všechno zlého se děje jejím přátelům. A ona jim nemůže pomoct. Neví proč je na obloze, možná má lidem dávat naději a radost, ale nemůže dávat radost, když ona sama je smutná. Snaží se tvářit spokojeně a vesele a budit tak dojem pohody pro lidi na zemi a asi se jí to i daří, ale uvnitř je strašně smutná a hodně trpí. Přes dává smutnou radost a naději…
Autor Ezra, 29.04.2009
Přečteno 281x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí