Ale nikdo to nezvedal

Ale nikdo to nezvedal

Anotace: jen 4 lidi to věděli, ale sliby,chyby...kde zůstalo to "kdykoli, cokoli"

Je noc a mě zoufale obklopuje tma. Mám za sebou už jednu noc bez spánku a asi mě právě čeká další. Je pro mě velmi překvapující, že za mnou přišel do pokoje.
„Nedělej, že spíš, vím, že jsi vzhůru!“ Nechápavě se na něj podívám, ale neřeknu ani slovo. Přiblble se usmívá a naznačí, abych šla za ním. Nezbývá mi nic jiného než poslechnout. Vylezu z postele a jdu v jeho stopách.
„Posaď se.“ Nechci si sednout vedle něj a tak radši zůstanu stát.
„Nechceš mi něco říct? Není něco, co bych měl vědět?“ Zakroutím hlavou a uhnu pohledem. Nedokážu se mu dívat do očí. Pořád se usmívá a očividně se velmi baví. Z jeho vlídného mluvení se za krátký čas stane řvaní. Teď už jen nadává na mou neschopnost, vyčítá mi uplně všechno i to, že žiju. Řežou mě oči, ale nemůžu brečet. Nechci, aby mě zase viděl na kolenou. Když si všiml, že tentokrát to nebude tak lehké, najednou se jeho chování změnilo. Pořád se usmíval a přitom mě vraždil pohledem. Vstal, přešel pokoj a zastavil se u mě.
„Víš, hodně jsem přemýšlel a uvědomil jsem si, že všechno začalo před deseti lety. Pamatuješ?“ Pohladil mě po tváři a zase si šel sednout. Cítila jsem jak mi slzy najednou stékají po tváři. Chtěla jsem odejít, ale on chtěl, abych tam stála dál. Utápěl se v mém zoufalství. Stála jsem tam hodinu a i když měla jen šedesát minut, připadala mi jako věčnost. Byla jsem šťastná za to slovo „vypadni!“ Nečekala jsem. Otočila jsem se a pomalu se sunula do svého pokoje. A teď, zase zoufale obklopena tmou. S otevřenou ránou na srdci. Potřebuji někoho slyšet, potřebuji slyšet hlas někoho, kdo mě má ještě trošku rád. Zkusila jsem zavolat čtyřem lidem, ale nikdo mi to nezvedal. Ani napsání sms „Prosím, zvedni mi to“ ani to nepomohlo. Najednou jsem tu byla sama. Ani jeden z nich mi nechtěl věnovat vlídné slovo. Asi měl pravdu, asi jsem vážně jen zátěž, asi je vážně chyba, že žiju. Plyšový medvídek se na mě nechápavě díval. Ten jeho pohled mě užíral a tak jsem ho hodila segře na postel. Nějaký hlas ve mně mi najednou šeptá „skonč to, je čas, jsi tady zbytečná, nikdo o tebe nestojí“ jen jsem zakroutila hlavou a zbaběle se schovala pod deku. Ten hlas mě však stále pronásledoval. Bolest, beznaděj a strach, už to nešlo vydržet. Vzala jsem nůž, který už nějakou dobu ukrývám ve své posteli a řízla jsem se do ruky. Hlas zmizel. Konečně bylo zase ticho.
Ještě jsem stihla napsal na stěnu:
RŮDÉ KAPKY PADAJ K ZEMI, HRŮZOSTRAŠNÉ STÍNY SMĚJOU SE MI, UŽ VNÍMÁM JEN TY KAPKY, CO PO RUCE STÉKAJÍ A HODINY, KTERÉ POMALU DOTIKÁVAJÍ.

A pak? Kdo ví...
Autor strašidýlko-střapatý, 06.05.2009
Přečteno 626x
Tipy 25
Poslední tipující: Eresiel, ir.is, kroužek, Ariella13, padající do neznáma, Nergal, Isquieasuus, Lady Carmila, I.walk.Alone, R., ...
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj, nikdo ti nestojí za to, aby sis ubližovala, píšu tohle mnoha lidem, ale stejně to asi pro nikoho z nich moc neznamená... nebo to jen nepochopí... ale mě mrzí, že někdo jako ty musí snášet takové jednání a navíc ještě trápí sám sebe. Když se k tobě někdo takhle chová, je ubohý on, ne ty. Chtěla bych se o tom rozepsat, ale opravdu nevím, nakolik by to k něčemu bylo... Je potřeba uvědomit si svou cenu a nevztahovat na sebe závist a nedokonalost druhých.

09.05.2009 10:03:00 | Ariella13

Naprosto souhlasim se sadovkou..(hmm jako vzdy) :D Mno ehm, me jsi taky nevolala...

07.05.2009 21:51:00 | Nergal

nikdo ti nestoji za to, aby si si kvuli nemu ublizovala, slysis?! Osoba, ktera se vyziva v trapeni jinejch je lidsky odpad, co lidsky, tomu se ani neda rikat clovek, je jakasi odnož člověka.. Nechapu, nepochopim takove lidi, co tohle delaji, s chuti bych je profackovala... btw.. me si nevolala ;)

07.05.2009 19:00:00 | saddova

napiš mi číslo mobilu..a já ti určitě zavolám...

07.05.2009 06:39:00 | shakespeares

Lásko moje...ja jsem za to nemohla...ted je mi hrozne, slibila jsem ze ti nebude ublizeno...a zklamala jsem te...

..odpust mi...

06.05.2009 23:28:00 | Lady Carmila

Ona se neda! Vim to.

06.05.2009 21:59:00 | Dota Slunská

Nikdy by člověk neměl udělat svět jednoduší svojí smrtí a ulehčit život tomu, kterého nenávidí... život je boj dítě...vstaň z té prochladlé země... nastal čas vrátit se a žít

06.05.2009 21:31:00 | I.walk.Alone

Moc moc moc smutná povídka..doufám,že vznikla jen na základě tvé fantazie,ne skutečnosti!Mám tě ráda,chyběla bys mi tu!!!

06.05.2009 19:29:00 | kleopatra.sedma

Zlato já doufám že jsi neudělala nějakou blbůstku to by mě zabolelo a mrzelo by mě to :'( .... je to hezký ale nevím co od toho můžu čekat doufám že jsi v pořádku a že jse ti nic nestalo. to by byla promě strašná rána.

06.05.2009 13:29:00 | pawliiik

Bože můj,ty strašidýlko, máš ty to ale smutný námět na povídku. Až se mi z toho svíralo srdce.

06.05.2009 12:38:00 | danaska

Bolí to, když tohle čtu...

06.05.2009 11:32:00 | Lilly Lightová

No a jestli neumřela,tak musela vybílit pokoj.. :) Četlo se to pěkně.. :)

06.05.2009 11:26:00 | Sleepwalker

Nikdy nedovol, aby Tě kdokoliv doháněl k šilenému zoufalství, na pokraj smutku, bolesti... Smutný příběh, srdce rvoucí...

06.05.2009 11:25:00 | NikitaNikaT.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí