Smutný příběh jednoho mladého nacisty (který si to o sobě jen myslel a možná ani to ne)

Smutný příběh jednoho mladého nacisty (který si to o sobě jen myslel a možná ani to ne)

Anotace: 9.2.2006

Byl jednou jeden chlapeček co se menoval Voloďa Ivančičovič. Když byl malý, utekl z domu a asi po roce se dostal do Bájné země- Německa. Viděl tam lidi, kteří zvedali ruku před sebe a říkali při tom Haj Hitla. Voloďa si myslel, že neuměj pořádně mluvit a že řikaj Haj Visla. A tak taky zvedal ruku a křičel Haj Visla a přitom tancoval. Divně na něj koukali a pak ho někam hnali a odvedli. Divně na něj i mluvili a chtěli aby zvedal ruku a řikal Haj Hitla. A tak tu ruku zved. Zved ale levou, a to se jim bůhvíproč nelíbilo. Když tu samou chybu udělal po stopadesátý, začli fakt divně mluvit a pak ho někam odvedli a amputovali mu ruku. Teda levou. Za pár let přijely tanky. Voloďa si všim, že ty vožralci co z nich lezli, mluvili podobně jako táta. A tak začal dělat Haj Visla. Tak ho zase odvedli, a aby nemoh dělat Haj Hitla ani Visla, amputovali mu i pravou. V jednom kuse mu lili do krku něco, co vypadalo jako voda, dokonce se to podobně i menovalo, ale jinak to chutnalo (pro ty pomalejší to byla vodka). Potom seděl u stolu se čtyřčatama. Bylo to divný, protože všichni mluvili unisono. A nikdo z nich se nesplet, to bylo taky podezřelý. Pak usnul. Když se probudil, stanul na půdě země Zaslíbené, neboli České země. A tam žil a pil pivo(Litovel-samoser). A jednou bylo v ulicích strašně moc lidí. A pak bylo všecko ňáký jiný. Najednou vládnul ňákej Havel a nikdo nechlastal ani nedělal Haj Hitla. A tak řikal aspoň on, Haj Hitla. Tak ho hnali někam pryč a tam mu amputovali hlavu, protože měl blbý nápady. A to je konec smutného příběhu jednoho mladého nacisty, který si to o sobě jen myslel a možná ani to ne.
Autor Já Esther Ruth, 09.05.2009
Přečteno 362x
Tipy 8
Poslední tipující: Koskenkorva, Patěnka, CorrimsonTom, ludmil
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

vcelku stupidní.

13.08.2013 22:22:51 | Jiří Rýha

ale vždyť je to geniální... nechápu, co proti tomu máte, Riří Jího! :)

15.10.2013 19:31:59 | Já Esther Ruth

inu... nacisté jsou holt takoví. Chytřejší lidé by jimi snad ani nemohli být. Ledaže by byli nelidské zrůdy.. Brr...

28.03.2010 21:48:00 | Patěnka

vzdyt je to super.to je genialni.charms.

10.05.2009 21:06:00 | tenflipskáj dysfunkt

nu.

10.05.2009 20:27:00 | Já Esther Ruth

Chm.

09.05.2009 16:16:00 | ludmil

achjo.

09.05.2009 13:25:00 | chewing machine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí