Jen jsme se zamilovali

Jen jsme se zamilovali

Anotace: do našeho světa

Hodíme se do gala a půjdeme nakoupit 75 litrů zelený /přesně tolik má objem moje krosna/. Bude to stát jen pár milých a vytáčivých úsměvů na prodavačky u pokladen a možná nějaký prachy.
Dostanem zelenou. A prostě pojedem.
Stačí, když se chvíli budeme tvářit šťastně a budeme hrát, že dospělý svět je pro tuhle chvíli náš a že opilá mládež si v tomhle místě a v tomhle čase buduje svoji individuální pověst nezávislejch smažek. Je to příjemnej pocit, když stojíme pevně nohama na zemi /možná na trochu zamotaných nohách/, ale hlavní je, že stojíme na vlastních. Pro tuhle chvíli jsme tu sami za sebe, snažíme se překonat okolní svět a doufat, že on později nepokoří nás. Snažíme se plně ovláat život, než nás to dostane a skolí, než si uvědomíme, že svět nezměníme a že realita nás jednou dostane.

Jsme mírumilovný smažky v nebezpečným světě, kde si kdekdo může hrát na hrdinu, ale nakonec ho srazí k zemi jeho vlastní lidi. Je to svět, ve kterým si může hrát každej na co chce, stačí mít jen žaludek na přetvářku a lži.
Budeme se ještě chvíli tvářit jako největší šťastlivci. Hodíme se do gala a zamrkáme na prodavačky u pultíků a dostanem zelenou. /možná to bude ostřejší/

V zásadě nejsme opilci, jen lidi, co si snaží žít vlastní individuální svět, ve kterym je všechno trochu růžovější a mnohem lehčí. Tohle je naše realita, kterou milujem a který se nechcem vzát.

Najdeme to místo, kterýmu se říká realita a který kdekdo považuje za svět. Za svět plnej přetvářek, "jistoty a prosperity" /kterou nedostanem/. Protože kažý díte chce bejt dospělý, ale když to přije, tak je nám zatěžko vzdát se našeho světa lehkomyslnosti... my jsme se asi zamilovali..
Autor stmivani.na.lepsi.casy, 21.05.2009
Přečteno 331x
Tipy 15
Poslední tipující: trrtrr, mattoni.uz.neni, Bíša, Lucie Teru, Simísek, její alter ego, s.e.n
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

super

22.05.2009 08:16:00 | Lucie Teru

Láska?

21.05.2009 22:15:00 | Simísek

Hezky podaný pohled na svět nezralého - krásného mládí-každý jsme to snad prožili. I s tou opilostí ze života a volnosti.

21.05.2009 20:28:00 | s.e.n

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí