Kdo si proboha myslí, že je ??

Kdo si proboha myslí, že je ??

Anotace: Nafoukaná hra na nafoukanýho frajera ...

Sbírka: Těžkej život bláznivý brunety

,, Si děláš srandu ?? ´´ když jsem řekla Kláře, co se mi včera povedlo, mohla se počůrat smíchy. ,, Jo, je to opravdu vtipný ... ´´ byla jsem s nervama úpe v kýblu a ona mi opravdu moc nepomáhala. ,, Doufám, že jsi je vyhodila ... ´´ trvalo jí asi půl minuty, než to ze sebe vykoktala. Smála se před každou slabikou a tak jsem si jen domýšlela co asi říká. ,, Neboj. Zítra je autíčko odveze hezky na smeták. ´´ skoro jsem si povzdychla. Docela se mi po nich bude stýskat. Neměla bych je ještě vylovit ?? Ne, nikdy !! Co tě to proboha napadlo ?? Crr ... Hurá, příštích 45 minut budu mít klid. Naštěstí pro mě nesedíme o ájině spolu.
Až do půl třetí jsem musela vydržet pohled na věčně se dušeně tlemící Kláru.
,, Ahoj Donalde ! ´´ ozvalo se za mnou. otočila jsem se a za mnou stál Dan. Pane bože. ,, Nazdar ... Mohl by sis odpustit toho Donalda ??!!! ´´ ,, Jo mohl, ale nechci´´ díval se na mě jako bych snad spadla z Měsíce. ,, Super. Kdo si proboha myslíš, že jsi. Uznávám, že nebyl nejlepší nápad vzít si pod mini zrovna tohle, ae pochop, že jsou fakt pohodlný. ´´ Dan se jen pousmál ,, No... ´´ protáhl ,, je fakt, že si o sobě asi myslim docela dost, ae todle ti musim dát za pravdu. Byl to blběj nápad. ´´ než jsem stačila cokoliv říct, byl pryč. idiot !!! namyšlenějšího kluka sem asi fakt ještě neviděla.
Když jsem přišla domů, okamžitě jsem si sedla k počítači, jestli mi náhodou nepřišel mail. Od Dana asi těžko, už jsem v to ani nedoufala, ale tak nějak podvědomě sem chtěla aby se ozval. Nic. proč by se taky ozýval, když se mnou dneska mluvil. Ale nechápu, proč mi nejdřív napíše, že ty kalhotky byly roztomilý a pak se mi za ně posmívá. No nic ... Lehla jsem si na postel a vyhrabala kdesi hluboko v batohu matiku. Zejtra z ní mám bejt tasená a vůbec nejsem schopná se něco naučit. Ted´ by mi asi šla líp anatomie. Radši vytáhnu z pod polštáře deník a přečtu si první zápis. Jedna stránka a jeden ubohej den. Pustím se do zápise:
2.den-
Je to opravdu magor. Nejdřív mi tvrdí, že jsou ty kalhotky roztomilý a pak se mi posmívá. Nejenže se mi celej den smála Klára, ale on za mnou klidně po škole přijde a osloví mě ,, ahoj Donalde´´ ... Chápeš ?? DONALDE ... Panebože nic horšího se mi snad stát nemohlo. Leda, že by to zakřičel na celý náměstí. To se ale nestane ... Zítra si s nim musim promluvit.
trochu mě mate, proč pořád podvědomě čekám na mail, který mi pravděpodobně ani nepřijde.
,,Mail ?? Kdo mi asi píše ?? At´ je to Dan, at´ je to Dan ... Odhodím denik na postel a rychlostí blesku vypálím k počítači. Zapínám mail ještě dřív, než dosednu na otáčecí křeslo u počítače. Dan ... Je to Dan ... ,, Promin !! Omlouvám se za to odpoledne, ale vsadil jsem se s klukama, že některý z holek zahraju drsńáka. Promin, ale po tý aféře s Donaldem bylo nejsnažší zahrát frajera na tebe. Dan´´ CO ?? Tak to už vážně přehání ... Co si o sobě myslí ?? Rozhodnu se neodepsat a vrátím se z5 k deníku.
Opravdu je to idiot. SIce se omluvil, ale stejně ... Ted´ jsem od něj dostala mail, ale opravdu by mi nevadilo, kdybych nedostala žádnej. Napsal, že se moc omlouvá, ale že jsem byla snadnej terč pro jeho hru na frajera díky mýmu Donaldovi. No asi bych se měla jít věnovat matice. zejtra sem tasená.
Matiku jsem se jakž takž naučila, i když jsem se nedokázala moc soustředit. No uvidíme. Pro větší úspěch jsem si dala sešit pod polštář a doufám, že si to dostane přes noc nějak do hlavy.
Autor ona ..., 15.08.2009
Přečteno 292x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí