Zpráva

Zpráva

Anotace: Ztráta smutná

Jak ona Tě zasáhne kdy čím přetáhne. Telefon zvoní a já se k němu vydávám. Hlas mi říká, že pánbůh se jej zříká Vašek není umřel. Umřel dnes. Není to první zpráva dnešního rána, nejdříve já do psí loužičky v koberci vkročil. Pak si tu PC bednu pustil. Nehody na D1 a mrtví. Čím ona se tedy liší? Byl mi příbuzným, na svatbě mé byl, tchyni mojí vozil než se dnešního dne složil. Kde je? se sám sebe ptám. Kde ho mám skrytého? Kdy se mi zase zjeví. A kdy praví ahoj Tomáši. Já jej vůbec neznal prý byl policistou a ty já nemám rád. Měl prý syna a já ho neznám. Měl taky chalupu a tu já znám. Měl taky manželku a jistě mu kdysi milenkou byla. Jak ona si to zaslouží, že už není a nebude? Co mám psát o tom koho tak málo znám? Já se jen domnívám, že tak by to mělo být prostě spolu do hrobu jít. Já nemám černé šaty. Já nemám černé myšlenky. Já nemám žádné myšlenky. Kdo jej nahradí jen čas prozradí. Já nemám myšlenky já mám jen smutek když dnešního rána strýc Vašek ze života utek. Třeba si jednou na mne taky vzpomenou než zapomenou.
Autor umělec2, 11.10.2009
Přečteno 330x
Tipy 6
Poslední tipující: KockaEvropska, Bíša, NikitaNikaT., Květka Š., Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je těžké přijmout každou smutno zprávu... o ztrátě člověka, jež nám byl blízky, ale mi jej málo znali... a bolí to stejně hodně, jen malá výčitka se s minulostí zůstane... proč člověk nestačil poznat a co vše nestačil vyřknout... čas nedohoníš, nevrátíš, nepřepereš, ani nevybrečíš...

11.10.2009 13:31:00 | NikitaNikaT.

já se včera dovědela,
že zemřel můj oblíbený prodejce NP z I.P.Pavlova
ještě v půlce září ...

11.10.2009 10:39:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí