6. - První hrozba

6. - První hrozba

Anotace: Tak, teď už se konečně začne dít taky něco závažnějšího. hezké počtení! =D =D

Sbírka: Úplněk

"Co se děje, Alice?!" zvýšil můj otec hlas a ani se neobtěžoval skrývat své zděšení. Alice seděla na pohovce, zírala do prázdna a zděšeně lapala po dechu. Pak se už zase přítomně na mě podívala a bolestně zakuňkala: "Renesmé!". Táta jí v hlavě uviděl to co ona a svezl se na podlahu. "Ne! To ne! Copak si nedají pokoj?!" řekl a díval se na mě. Máma byla vyděšená a Jacob taky, přitáhl mě k sobě blíž a rukama kolem mě vytvořil skoro neprolomitelné sevření, jakoby mě tak mohl ochránit. "Co... Co se stalo?" zeptala se chvějícím se hlasem máma. "Volturiovi..." hlesl můj otec a se mnou se zatočil svět. Upadla jsem Jakovi v náruči. Neomdlela jsem, ale neměla jsem dost síly na to, udržet své myšlenky, natož pak se udržet na nohách. "Nessie, nic se ti nestane!" řekl Jacob s vrčením a začal se nebezpečně otřásat. "Klid Jaku." zasípala jsem. "Kdy?" zeptal se Emmett. "Za dva týdny!" vzkřikla Alice bezmocně. "Kolik? Kdo přesně?" zeptal se pro změnu Jasper. "Jane, Alec a Demetri." zadívala se Alice bolestně do země. Obličej táty se ještě víc stáhl, máma zalapala po dechu a Jacob se začal ještě víc otřásat. Bylo to hodně zlé, posílali své nejsilnější. "Klid!" zvolala jsem najednou do ticha, které naplňovalo jen Jakovo vrčení. "Jsou jen tři, nás je devět, možná se k nám připojí i vlci -" Jake mě přerušil a začal ještě hlasitěji vrčet. "Možná?!?!?!" vydral ze sebe. Já si ho nevšímala a pokračovala jsem. "Je nás přesila tak jako tak, tak proč hned ty starosti? Máma přece umí dát štít i na lidi kolem sebe, Jane a Alec nemají šanci a Demetriho pak už snadno sundáme!" Ostatní se na mě dál bezradně dívali. "Já nechápu, v čem je problém!" řekla jsem potichu. "Renesmé. Demetri jde s nimi, aby vystopoval co nejvíce upírů, kteří by byli ochotni jim pomoci. Jane a Alec ho jen budou chránit, kdyby něco nevyšlo. Právě proto, že na nás jdou útočit bezdůvodně, nechtějí brát svoje vojáky, aby se nepošpinila pověst Volturiových." řekl po chvíli táta. "Jdou pro mě? Chtějí mě? Mají mě mít!" řekla jsem teatrálně s mírně hysterickým tónem. "Já před nimi nebudu utíkat." řekla jsem se zasyčením na jejich nesouhlasné pohledy. Jacob se neovládl, vyběhl ven a proměnil se ve vlka. Okamžitě vše běžel říct své smečce. A my začali debatovat, co se stane dál.
Autor Janea-Alice, 13.03.2010
Přečteno 183x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí