Správná věc

Správná věc

Anotace: no zase trochu erotiky aby nám nebyla zima :_D

Lehce ses protáhla a malinko zívla. Seděl jsem na posteli – naproti tobě. Zívání tvé ladné ženské křivky ještě zvýraznilo. Jak ses protahovala, tričko se ti vyhrnulo kousek nad pupík a odhalilo tak tvé krásné ploché bříško. Usmála ses tak, jak to umíš jen ty. Zdravě, smyslně a šibalsky. A hlavně upřímně! Pohladil jsem tě lehkým dotykem po dlani. Přisedla sis kousek blíž a nenápadně, však vyzývavě si nechala kolena od sebe zase o kousek odeplout. Vlasy ti lemovaly tvář. Jeden neposedný pramínek ti přepadával přes pravé oko, čímž ještě více zvýrazňoval svůdnost levého. Pohledy se setkaly a nic netajily. Nic netajily, však ani neprozrazovaly vše. Nehnul jsem se k tobě. Krásně jsi voněla mandlí a vanilkou. Sladká to a omamná vůně. Laškovně si uhnula a já políbil místo tvých rudých, plných rtů jen tvé stehno. Nebránila ses, a tak jsem se pár něžnými polibky dopadajícími na tvé modré džíny, polaskal až na bříško. Tvá kůže byla rozpálená – doslova hořela touhou a spalovala moje rty. Povyhrnul jsem ti tričko a laskal tě na bocích. Držel tě za ruku a užíval si vzrušující představy, které se stupňovaly s každým dalším, byť jen malým, odhalením tvého neukojeného těla. Zvedla jsi ruce ke stropu. Vyzvala jsi mě tím, abych sebral odvahu a konečně tě zbavil těch okovů, svěrací kazajky – tvého upnutého trička. Tvá prosba – příkaz – byl vyslyšen. Dlaněmi jsem něžně jel od kyčlí přes žebra, kolem prsů a paží směrem výš, až se ti tričko přehrnulo přes hlavu. Rozcuchalo ti trochu tvé jinak rovné vlasy. Zatřepalas hlavou tak, abys je srovnala. Neodolatelně svůdné gesto. Naše těla se k sobě přitiskla. Těsně a vroucně, že by se mezi nimi ani papír neprošel. Cítil jsem tvůj horký dech a ty můj. Dlouhý pohled do očí nás utvrzoval, že děláme správnou věc. Pohladil jsem tě po tváři. Přivřela si oči a já líbal tvé ztopořené bradavky. Jazykem kroužil kolem dokola, a vychutnával každý záhyb tvého těla.
Tvé tělo se vzdouvalo a vlnilo pod mými doteky, jako rozbouřené moře v přílivu. Zrychlený dech i tep prozrazoval vzrůstající vzrušení a napětí. Chutnala jsi báječně. Ani kousek horní části tvého těla včetně krku, oušek, rtů a tváří nezůstaly suché. Pevně jsem svíral tvůj krásně klenutý zadek. Knoflík u tvých džín jako by sám od sebe povolil. Prodral se touhou skrze knoflíkovou dírku a lákal mou dlaň, ať vstoupí dál. Lehkým zatlačením na tvá ramena jsem tě položil na záda a lehce popotáhnul tvé kalhoty směrem ke kolenům. Hladil jsem tě po celém těle a jazykem kroužil po tříslech, stehnech, podbřížku a pupíku. Vzrušením jsi celá zvlhla. Ochutnal jsem tě i tam dole. Nejdřív jen lehce, jakoby nesměle, však vášnivě a odhodlaně. Vychutnával jsem si každý tvůj pohyb a ty každý další polibek na tvé svatyni. Uběhly minuty…desítky minut. Nebylo kam spěchat. Celý večer, snad i noc byla před námi. Tisknul jsem ti stehna, hladil a laskal. Díval jsem se ti při tom přímo do očí. Ten kontakt byl intimnější než cokoli jiného. Magie pohledů, směsice doteků, vášnivost polibků – to vše se odehrávalo v tajené stínohře na stěně pokoje, ve kterém jsme objevovali zvířecí touhy v nás. Napětí stoupalo, čas běžel, krev se vařila. Tvé vzdechy nabíraly na intenzitě. Hladil a mačkal jsem celé tvé tělo. Náhle ses vymanila z mého sevření, udělal si odstup, a obrátila ses na břicho. Pohladil jsem tě po vlasech. Zvolna přejel dlaněmi po pažích až na ramena, šíji a zádech. Moje doteky směřovaly přes zadek až k patám. Pak jsi ucítila vlhké zalechtání na chodidle. Jazykem jsem ti přejížděl do prstů na noze až k patě a zase zpět. Masíroval jsem ti nitřní strany stehen. Ani jsi se nepohnula, jak příjemné to bylo.
Na chvíli jsem přestal. Slyšela jsi jen šustění látky a ránu, jak moje kalhoty dopadly na zem. Klekla sis na všechny čtyři a nechala mě do sebe vniknout. Byla jsi zcela mokrá a já do tebe pronikal stále hlouběji a hlouběji. Laskal jsem tě při tom po páteři a ramenech. Naše pohyby se rytmicky sladily. V dlaních jsi svírala prostěradlo, já sem tě držel za boky a kyčle. Přiráželi jsme stále víc a víc až pak…povolil tvůj stisk povlečení, hlavu si položila na polštář a hluboce si oddychovala. Má hlava našla místo na tvých zádech a líbal jsem tě ve vlasech. Naše prsty se propletly, ústa spojila a duše prostoupily našimi těly každá do toho druhého…
Autor Chašmodský, 07.04.2010
Přečteno 528x
Tipy 5
Poslední tipující: mexx, Fighting Dreamer, Eresiel, lucajda89
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkný, jsi jeden z těch, co dokáží intimnosti popsat ladně a ne oplzle. Jenom se tam občas vyskutuje pár slov, které celý dojem kazí, jsou nelyrická a přespříliš hovorová (př. zadek). Dle mě to celkový dojem lehce kazí...

24.09.2010 19:47:00 | Sabian

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí