O KŘÍDLECH

O KŘÍDLECH

Anotace: v pořadí již 7 mikropovídka

Zůstával stát,i když ostatní běželi.Vůbec netušil co se bude dál dít a co se stane.
Viděl jen mizející dav,který neměl žádný tvar.Šel za ním rozvážným krokem,a pomalu zrychloval,protože skupinka měla velký náskok.
Možná jen teprve poznával ten pocit,který měl v jeho očích jiný smysl.
Skupina se zastavila,teprve teď viděl proč se tak stalo.Vůbec to nechápali a nevěřícně kroutili hlavou.
Před všemi byla velká propast a na druhou stranu úzká lávka.Pod útesem byla hrozící velká díra a špičaté skály.Nikdo z nich neměl odvahu to vyzkoušet a jít jako první.
Kdo to bude,na to mysleli teď všichni.
Najednou uviděl jak se oči všech upírají na něj a rukama ho popohánějí dopředu,polilo ho horko,ale šel.
Kroky směřovaly do skoro prázdného prostoru a on se nadechl a vyrazil směrem dopředu,vzdaloval se a nemohl se otočit.Na břehu všichni sledovali jeho počínání.
Byl už skoro před cílem,když v té chvíli se mu smekla noha a on začal padat dolu.Netrvalo to dlouho a rukou se zachytil o skálu a uviděl jak z velkého hnízda padá vejce,stačil se natáhnout a vejce chytil,zůstalo celé,z útesu letěl velký pták a on zatím padal.Před špičatou skalou se zastavil,protože z peříčka se stala velká křídla, která ho vynesla zpět mezi nedýchající dav.
Všichni zatleskali údivem."My je také chceme".zahřmělo z jejich úst jako jeden muž.
Slétl tedy dolu,ale po hnízdě,dravcích ani stopa,jen jedno jediné peříčko,nechápal a vyletěl na horu aby jim to řekl.V té chvíli jeden z mužů k němu přistoupil a vzal mu peříčko a dal si ho do vlasu,rozeběhl se a padal,jen křídla se mu neobjevila a on se roztříštil o
skálu. Peříčko vylétlo nahoru k svému pánovi.Proč se to stalo ,ptali se ostatní a on řekl: kdo je zlý ,nemůže létat nad mraky, ale jen padat dolu,když budete dobří křídla vás k zemi nepustí.
A od té doby všichni dobří lidé mají křídla,ale létají jen ve snech.
Autor Radek.oslov.Šafárik, 17.05.2010
Přečteno 420x
Tipy 20
Poslední tipující: Denael, Iv, Helena Lovecká, Kopretinka:-), Wor, divoska_jaja, vandule, Hazentla, PIPSQUEAK, Bíša, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Proč píšeš jen mini,vždyť píšeš krásně :-)

17.12.2010 03:59:00 | Iv

všichni máme dobrý základ i schopnost měnit sny ve skutečnost

31.10.2010 00:06:00 | Helena Lovecká

...znám ten pocit, taky si ve snech lítám, jen si říkám, že občas je škoda, že ta křídla nejsou vidět i ve skutečnosti, abychom to dobro a zlo snáz rozlišili...

19.08.2010 22:55:00 | Kopretinka:-)

Hm, líbí:-)

18.06.2010 16:36:00 | vandule

Skvělá! Fakt!

18.05.2010 13:15:00 | Hazentla

Zajímavá povídka...*:)

18.05.2010 09:09:00 | PIPSQUEAK

nádhera ;-)

17.05.2010 17:29:00 | Romana Šamanka Ladyloba

Líbí se mi! Snad proto, že si někdy připadám, jako bych měl křídla.

17.05.2010 17:28:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí