Z nuly se může stát hvězda 1

Z nuly se může stát hvězda 1

Anotace: smysleny pribeh o zivote nekolika kluku.... =)

Sbírka: Z nuly se může stát hvězda

Doma vládne ponurá nálada, dneska jsem přišel o otce.Měl autonehodu, kterou nepřežil.Nějakej blbec to do něj narval v strašné rychlosti....vůbec neměl šanci to přežít......Mamka je na pokraji zhroucení...zavřela se v ložnici a já sedím sám ve svém pokoji a vůbec nevím co si počít.Už nemám ani slzy....co budem dělat??
Taťka byl můj největší kamarád.Mám pocit, že se mi zhroutil celej svět.
O pár dní později:
Chodím všude jako tělo bez duše ......Doma toho moc nenamluvíme.....Ve škole je to nejhorší...spolužáci jsou bezcitní a dělaj si ze mě srandu.....už se těším až vypadnu....
Dneska jsem byl zkoušenej a dostal sem pochopitelne za pět...nemám chuť se něco učit...Učitelka si mě pak zavolala do kabinetu a snažila se mi nalejt do hlavy, že život jde dál a já se s tím musím vyrovnat...... ale jak sakra???

O pár let později…………………………..

" Kristiáne dáš si ještě?"
" Jo dej to sem" Hmátnu po kapslích a všechny je spolykám.Asi se teď ptáte co vlastně dělám...Je mi 20 a jde to se mnou skopce....našel jsem si bezva partu a tak trochu zkoušíme co vyrdžíme.....
Hulíme trávu a berem nějaký ty prášky ani vám neřeknu přesně co..je mi to jedno jako všechno....Občas si i něco šňupnem, ale je to sakra drahý....
Všichni do mě po smrti táty strašně hučely, že se mám sebrat a tak sem si našel partu....vím, že to nejni nic skvělého, ale aspoň odvedu své myšlenky jinam......Každej večer vyrážíme na pařby a celkem mi ten život utíká.... Doma pochopitelně nikdo nic neví.... Matka si našla novýho přítele a toho já fakticky nemůžu vystát.... Život je fakt nespravedlivej.....
Dříve sem měl spoustu přání a chtěl sem mít kapelu, jezdit po světě a teď tu sedím v strašný díře a beru takový svinstvo.....
" Ty vole abys to nepřehnal... ty máš zase průser doma co?"
" Jo otčím je zas milej... asi se odstěhuju.."
" Prosimtě a kam chceš jít?" Začne se okamžitě starat Dana jediná holka v naší partě..mám jí hodně rád, ale vona se dala dohromady s Lukym takže mám smůlu.
" Já nevim, ale někam pryč...daleko..."
" Ten má už dost....hele zvedat panstvo dem na tu pařbu..."
Všichni se zvednem a dem do největší diskárny.....
Je tu strašnej řev....Asi mě rupne hlava..sem to dneska trochu přehnal....Odeberu se na hajzlíky a vyhodim celej obsah žaludky....ble.....
" Seš v poho?" Ozve se nademnou hlas nějakýho kluka.....Ovšem jak zvednu hlavu...Nespletl sem si záchodky?? Vždyť vypadá jak holka..... Já mám halucinace...no to je snad poprvý...
" hej ptám se je ti dobře??"
Nezmůžu se na nic jen zakroutim hlavou, že ne a začnu znova blejt.....Pak už si nic nepamatuju.

Yu
Právě sem šel udělat potřebu, ale jak vejdu do dveří vidím jak na zemi sedí nějakej kluk a blije....nevypadá vůbec dobře a tak se ho ptám.
" seš v poho?" Ten kluk zvedne hlavu a čumí na mě jak na nějakýho exota.....A mám pocit, že mě snad ani ňák nebere.....tak se ho zeptám znova:
" hej ptám se je ti dobře??"
On jen kejvne hlavou, že ne a začne znovu zvracet....sem sice chlap, ale tohle je fakt odporny....
Jak si ho prohlížím nebude mu víc jak mě.... a vypadá celkem dost srthaně....ten musí mít nějaký problémy a tak sem se rozhodl, že ho vezmu ke mě domu.... On mezi tím ztratil úplně vědomí....
Vezmu ho a odtáhnu ven.....zde se trochu probere, ale asi nevnímá co se snim pořádně děje....ještě hejknu na Strifyho jestli mi s ním nepomůže a když kejvne vemem ho každej z jedný strany a odnesem ho ke mě.
" Dík... "
" Nemáš za co, ale řekni mi kdo to je??"
" Já ti ani nevím ho neznám, ale už sem ho párkrát viděl na akcích...vždycky sedí stranou a kouká mimo.....podle mě má nějaké problémy..."
" Jo a ty je chceš řešit za něj... Ty seš fakt blázen Yu."
" Já vim, ale tak sem ho tam měl nechat?"
" Vždyť ho neznáš a koukni se jak vypadá...zrovna věrohodně ne.... Počkej až to tu vykrade."
" Sim tě ty si myslíš, že by byl něčeho schopnej?"
" No na mě tak působí.... Ale dělej jak myslíš....."
" Mh.....tak já uvidím až se probere... "
" Jo ...tak fajn .... Já už půjdu taky dom...tak se měj a nezapomeň zejtra na zkoušku... "
" Neboj a čau. " jakmile Strify odejde du se postarat o toho kluka....Sleču ho a hodím do sprchy....poblitý věci hodim do pračky ..... mu půjčim něco mího..sice mu to bude větší, protože je o něco menší než já... ale co lepší něco než nic....
potom ho odvleču k sobě do pokoje a položim na postel a nechám spát...
Já se přesunu do ložnice....naši jeli na dovolenou do Španělska a mě se nikam nechtělo tak mě nechali doma, že už sem dost starej nato abych to zvládl....byl sem za to rád....Mám fakt bezva rodiče....
Asi ve dvě v noci mě probudí křik.....Okamžitě vyběhnu nahoru a koukám, že ten kluk mluví ze spaní...no křičí.....Vůbec se mi to nelíbí.....Sáhnu mu na čelo má ho úplně horký a tak si dojdu pro ručník a přiložím mu ho na čelo abych ztlumil horečku.....pak ho vzbudím a dám mu paralen...ten by mu měl pomoct....
Když ho vzbudím kouká se po pokoji a je úplně vedle, kde to je a jak se sem dostal tak mu všechno vysvětlím....
" A jak se jmenuješ?"
" Kristián"
" Já jsem Yu."
" To je jméno?"
" No takhle mi říkaj všichni.....je to přezdívka ..jinak se jmenu Hannes, ale tak už mi nikdo neříká."
povídám mu a on si mě tak zvláštně prohlíží....
" je ti už líp?" Zeptám se ho po hoďce co u něj sedím a kecáme...
" Mh..je to trošku lepší..... Můžu se tě zeptat, proč si mě sem vzal?"
" No tak když sem viděl jak vypadáš...nechtěl sem tě tam nechat samotnýho aby se ti něco nestalo."
" Dík....se mi to vymklo z rukou..."Řekne a začne brečet... Vůbec nevím o co jde....Koukám na něho zmateně.....
" A co se ti vymklo?"
" No já ...... sem úplně na dně....všechno je úplně nanic...." Vezmu ho kolem ramen a snažím se ho utěšit.....Něco mi říká, že potřebuje někoho o koho by se mohl opřít...
" Víš já ..... sem v tý partě těch feťáků...."
Vypadne z něj a já fakt čumim....no podle vzhledu by k nim i šel, ale svým chováním je to moc velkej trouba....
" a jak si se k nim dostal?"

Tak tohle mě fakt zajímá....proč se tenhle sympatickej kluk dostal k takový bandě.....hovad.proč by si ničil život?
Autor Klira_VK, 24.05.2010
Přečteno 277x
Tipy 2
Poslední tipující: kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí