Snad mi odpustí....

Snad mi odpustí....

Anotace: o lásce.... a nedůvěře

Snad mi odpustí….

Je sedm hodin večer a já sem se před pár minutami probrala v temné místnosti…. jako bych tu už někdy byla, ale kdy??

V tu chvíli se otevřou dveře a do nich vstoupí můj bývalí přítel. Jo je nádherný, má vymakaný tělo a já ho milovala jako nikoho…teda až do nedávné doby. Docela mi přišlo vhod, že mě podvedl s kozatou nánou. Rozešli jsme se a teď si vzpomíná co tu dělám.
Chytnu se za bolavou tvář.Určitě jí mám fialovou od tý rány co mi dal. Zase jsem se s ním pohádala ale bylo to jiný než když sem s ním chodila…. závažnější.
Dozvěděl se, že se mi líbí jeho přítel. Krásnej, něžnej a laskavej… takovej pohodář a …. co víc povídat.
Yuovi se to rozhodně nelíbilo a tak přišel ke mně domu a pohádali jsme se a pak sem odmítla s ním jít pryč.
Chytl mě za ruku a když jsem se bránila uhodil mě a já vím, že jsem upadla na zem a chvíli ztratila vědomí.Pak si pamatuju hlasy….. známé hlasy…mojeho milovaného Strifyho a Shina.Nezasáhli a dělali, že s ním souhlasí ničemu jsem v té chvíli nerozuměla.
Nasedli jsme do auta a někam mě odvezli…..ano do jejich bývalé zkušebny….byla jsem tu s nima nesčetněkrát.
Dnes jsem tu, ale proč??

Yu vstoupil a vypadá divně v očích má zlobu….. hněv a povýšenost….co sem mu já udělala tak strašného, že mi chce ublížit?? Nejsem jeho majetek.
Stačí mi první slova co vypustí z pusy a je mi jasný, že tohle není legrace… on žárlí a nechce abych konečně našla klid a lásku.
Začneme se dohadovat.Znovu mě uhodí a povalí na postel, která tu zbyla po jejich působení. Bolí mě ruka od jeho stisku…ale strach uvnitř je větší. Nadává mi do děvky a mimoděk si všimnu dveří, že se pohnuli. Strify a Shin tu musí tedy taky být. sakra proč nic Strify neudělá?? Že by mu něco Yu řekl aby mě nechal?? To snad ne??
Moje pochybnosti nabírají na síle.Yu mi děsně nadává vytahuje starý problémy…o co tu sakra jde??

Strify:

Odpoledne za mnou přišel Yu a začali jsme si povídat.Taky jsem se mu přiznal, že chodím s jeho bývalou přítelkyní…chvilku na mě koukal a pak mi řekl, že sem vůl….že mě akorát bude podvádět a pak mi stejně uteče s jiným…. začal o ní mluvit strašně hnusně až sem se pomalu vyděsil, jak spolu mohli vůbec chodit.Je fakt, že Yu není žádnej svatoušek, ale ona je snad i horší….nechtěl jsem tomu věřit a tak mi navrhl, že mi to předvede.
Zvedli jsem se a jeli za Vivien. po cestě jsme nabrali eště Shina. byla doma a naši návštěvu nečekala. především Yua asi nečekala. Vypadala zprvu udiveně a pak jsem slyšel jak se hádají a ránu.Když jsem vstoupil do bytu Yu jí držel v náručí a že zajedem do naší bývalý zkušebny nebyl jsem proti…. taky proč.
Jediné co mě zarazilo proč je Viv v bezvědomí… Yu nám řekl, že se ho pokusila přetáhnout a tak se bránil a dal jí facku a ona upadla.Prej to nic není…. po tom rozhovoru jsem nevěděl jak se k ní stavět… podle Yuovo vyprávění to byla největší coura a děvka v okolí….ale podle toho co jí znám mi přišla fajn….v době kdy chodila s Yuem sem se s ní neměl možnost sblížit Yu si jí děsně hlídal.
Ve zkušebně jsme jí nechali než se probere na posteli, která tam ještě zbyla. Zbudila se asi po půl hoďce a Yu šel za ní já zůstal se Shinem za dveřmi.To na co jsem se koukal mi přišlo zvláštní Viv se tvářila děsně vyplašeně…vůbec nevěděla co dělat…. cítil jsem jak začíná panikařit a když ji Yu hodil na postel a začal svlíkat nevydržel jsem to…

Vivien:

Začínala jsem se třást.byla jsem děsně bezmocná a věděla jsem že tady mu teď těžko uteču, když kluci stojí za dveřmi.Yu na mě začal šahat a sundavat si i svoje oblečení byla jsem v šoku…. vždyť já tu mám přítele co to sakra znamená. Začala jsem se s ním prát byl silnější ..zkusila jsem zavolat o pomoc… umlčel mě svými tvrdými rty…. takhle Hrubého jsem ho neznala. byla jsem ochromena…..Ležela jsem pod Yuem na posteli v očích mě pálili slzy a zvedal se mi žaludek v tom vešel do místnosti Strify a Yu mě pustil…vstal a koukal jak se k němu kluci blíží…. měla jsem na sobě už jen spodní prádlo a rozepnuté kalhoty..ty jsem bleskově zapla a rychle se rozutíkala k otevřeným dveřím…. musela jsem to risknout … věděla jsem, že mě může Shin a nebo Strify chytit a tak jsem se aspoň pokusila o moment překvapení. Povedlo se …. ale teď kudy se dostanu ven s toho zatraceně velkého baráku….dvoje dveře, který jsem našla byli zamčený…. bože tohle je konec…. věděla jsem v tuhle chvíli jedno….Chytit se nenechám to radši zemřu.

Strify:

Když jsem vstoupil Yu z ní slez a čekal až dojdu se Shinem k němu… bylo naprostý ticho…. jen Viv využila okamžiku a začala zdrhat…Yu se pokusil jí chytit, ale byla mrštnější….proběhla dveřmi a pádila po chodbách… věděl jsem že má malou šanci se dostat ven… snad jediný dveře byli odemčený a to ty kterýma jsme přišli…
Yuovi sem měl chut jednu ubalit…. takhle se chovat k holce…. bylo mi z něj špatně….a došlo mi, že on pouze děsně žárlí a snažil se mě od ní dostat…..
Nakonec jsem mu jednu ubalil, když pronesl. Musíme jí děvku chytit ….. dál se nedostal.

Pak jsme se rozběhli jí hledat…. začal jsem mít o ní děsnej strach byla děsně vyděšená a nejspíš nás nebude chtít ani vidět…. to bolelo… jak jsem mohl bejt tak blbej, když jí miluju….

Dům byl obrovskej a našli jsme jí po půl hodině v temném koutě úplně nahoře domu….. v kaluži vlastní krve…kolem ní…zděsil jsem se a popadl do náruče začal jsem hysterčit, že potřebuje doktora…bylo pozdě za svou chybu jsem hodně zaplatil ..spíš Vivian zaplatila za mou nedůvěru…

Od té doby jsem se s Yuem už neviděl a ani o něm neslyšel.Na pohřeb se nedostavil a byl jsem tomu rád…nezasloužil si to….Chodím skoro každý den na hřbitov abych jí přinesl novou kytici růží….a doufám, že jednoho dne mi odpustí……

Konec ?
Autor Klira_VK, 25.05.2010
Přečteno 249x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí