Láska je slepá

Láska je slepá

Anotace: O slepé milovník a obětavé sportovkyni.

"Zhubla jsem pět kilo," řekla mi má holka a když jsem se na ni podíval, zjistil, jsem, že její tělo zabírá celou místnost.
"Opravdu?" Zaptal jsem se opatrně, protože vím, jak je na svou váhu háklivá. "Cože?" odpověděla s kýtou krůty v ruce ležící v lůžku ze smuchlaných papírků od hamburgerů a kfc krabiček.

Najednou mě došlo, že jsem se vlastně na ni už dlouho nepodíval. Vlastně možná celých 5 let.Pamatuji si ji jako drobnou energickou holku, která neustále chtěla něco podnikat.

Chtěla lyžovat, plavat, běhat, bruslit, lozit po skalách, hrát tenis, bedbinton, pin-pong, běhat maraton, ale já ji naučil, že život není jenom sport. Když jedu na hory, tak tam nechci od rána do noci sjíždět svah, ale chci si sednout do hospůdky, dát si dobrý jídlo, pivko a koukat na zasněžené vrcholky.

Pochopila to. Brzy přestala úplně sportovat. Brzy se stala skvělou parťačkou na jakoukoliv dovolenou. Tak jsme společně lenošili nejenom na horách, ale i u moře nebo třeba jen tak doma.

Nějak mi nejde do hlavy, jak mi mohlo uniknout, že se z mé holky stala dýchající hora sádla. "Co tak čumíš?" Zeptala se a já se pozvracel.

Najednou mi došly všechny ty narážky kolegů v práci, že mám doma velrybu. Já si pořád myslel, že chválí můj rybářský výkon před třemi lety, kdy jsem chytil pořádnýho kapra a všichni mi ho záviděli. Já blbec. Ještě jsem jim odpovídal, že jsem si nechal udělat zvětšenej snímek, jak tu velrybu držím v ruce a teď ho mám nad postelí.

"Ty prase," ozvalo se z otvoru, v jehož nejbližším okolí se nejspíš nacházel obličej."Promiň," omluvil jsem se, ale vzápětí se pozvracela ona. "To bude tou dietou," omluvila svoje blitky a mně došlo, že to množství jídla, co spořádala, je vlastně dieta.

Nemohl jsem to vydržet. Šel jsem do obýváku a vrátil jsem se s fotoalbem. Potom jsem ho rozevřel před jejím obličejem a ona tupě hleděla na svoje krásně štíhlé tělo.

Potom se šibalsky na mě podívala, plácla se do špekatého boku a řekla. "Teď je ze mě baba, co?" A mě došlo, proč jsem tak dlouho nic neviděl. Od té doby, co jsme začali lenošit jsem ji začal opravdu milovat.
Autor Krikloun, 09.06.2010
Přečteno 342x
Tipy 4
Poslední tipující: mexx, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já nevím co si o tom myslet...Co tím chtěl básník říci? :o)

22.03.2011 09:25:00 | mexx

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí