Dívka pomsty

Dívka pomsty

Anotace: napsáno před dávným časem

„Asi jsem to pěkně zvorala říkala si, když šla z přijímacích zkoušek na vysokou školu. Právě směřovala domů, když tu náhle ucítila mrazení a brnění v konečcích prstů. To staré známé mrazení, které jí připomínalo události, na které chtěla zapomenout. Stalo se to právě po oslavě jejich výročí.

Jednoho krásného dne, právě když Julie vstala, zazvonil někdo na zvonek u dveří. Šla se podívat, kdo to je. Byl to její přítel Ivan, kterého moc milovala. Chodili spolu už skoro rok. Právě za dva dny měli oslavit roční chození. Pustila Ivana dovnitř a šla se umýt, obléknout a najíst. Pak se namalovala a mohli vyrazit. Dnes měli v plánu jít někam na snídani a pak jít do školy. Oba chodili na jazykový kurz, protože se jim nepovedli přijímačky na vysokou školu. Ve škole to bylo jako každý den. Nic se nedělo, přesto se něco nového naučili. Po škole šli domů a večer jeli do kina. Dávali nějaký romantický film. Další den jako obvykle šli do školy a pak jeli domů. Julie šla s kamarádkou na nákupy a Ivan šel ven s kamarády. Večer spolu zašli do jednoho jejich oblíbeného podniku, což byla pizzerie jménem Angel. Dali si výbornou sýrovou pizzu a colu. Při jídle si povídali. Julii se zdál Ivan nějaký zamlklejší než jindy, ale neptala se ho, co mu je, protože věděla, že jí to řekne, až sám bude chtít. „Miluji tě a ať se stane cokoliv navždy budu s tebou, i když to nebude vidět.“ řekl, když šli domů. Nevěděla co tím myslí, ale brzy to měla zjistit. Právě zahýbali za roh, když tu náhle na ně vyskočilo 5 kluků a všichni měli nože. Vrhli se na Ivana, který s nimi měl nějaké nevyřízené účty a kopali do něj, mlátili ho a bodali ho noži. Julie jen bezmocně přihlížela. Volala o pomoc, ale nikdo jí neslyšel. Tehdy jí poprvé začaly brnět prsty. Najednou zvedla ruce nad hlavu a z nich jí vyšlehl zářivě bílý plamen. Kluci se lekli a utekli, ale pro Ivana už bylo pozdě. „Ivane neodcházej, nesmíš mě tu nechat samotnou.“ „Miluji tě.“ zašeptal. „Ivane neee.“ A tak Ivan zemřel. „Tady a teď, nad tvým tělem, má lásko, slibuji a přísahám, že tvou smrt pomstím. Projdu třeba celý svět, abych ty bastardy našla a zničila. Zničím každého, kdo mi bude bránit v tom pomstít tvou smrt. Nebudu utíkat před nikým a před ničím. Celý svět se přede mnou bude třást.“ A tak se z Julie stala „Dívka pomsty“, jak si nechávala říkat. Přikryla Ivana pláštěm a odešla.

Zrovna na tyto události chtěla zapomenout, ale nešlo to. Vzpomínky se jí pořád vracely. ...
Autor Alien.v.v.s., 16.06.2010
Přečteno 256x
Tipy 4
Poslední tipující: enigman, Z kapky deště, Monica., Myghael - the Lord of Absurdity
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hm... chybky tam jsou a ani stylisticky to není úplně ono, ale je to dobré a poslední odstavec (myslím to, co říká Julie ;) ) je dokonalý!!! Líbí se mi to :)

14.02.2012 14:46:58 | Matsuyama Tatsuko-chan

Jednoduché a sem tam chybka, ale má to nějaký zvláštní náboj, jak to říct... líbí se mi to.

20.09.2011 11:24:00 | Matsuyama Tatsuko-chan

pomsta může být sladká i bez pomsty...

01.11.2010 15:50:00 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí