Vrcholná moudrost neboli smíření

Vrcholná moudrost neboli smíření

Anotace: meditoval jsem v noci ve východním stylu... bude se to hodit i lidem aktuálně postiženým

Petra Ludmila pevně objala, vroucně se k němu tiskla a on cítil její ňadra (není to lehké, psát eroticky, ne každý vezme na sebe své toužení a jeho publikaci). Poslouchal rád i její dech, neboť nemá mamutí plíce. Usmála se na něj, ale pak se s ním rozloučila. Jsou dva druhy vztahu, jeden romantický (milenci se milují, někteří lidé jimi opovrhují, hlavně ženy opovrhují jinými ženami), druhý zdrženlivý-praktický (partneři chápou potřebnost vztahu ale zároveň se vyhybají všemu zbytečnému, aby se věnovali povětšinou práci, ekonomické aktivitě). Je divné, že romantické vášnivé lásce se oddávají lidé oškliví, handicapovaní, zakomplexovaní.
Petra Ludmila objala a tiskla ho na svou hruď, Ludmilův údeček, bílý, se třepotal › hi, hi. Je nepochopitelné, proč to, co je přirozené a příjemné pro jednoho, je možně přirozené i pro dva, proč je to tak?
Nižádné utrpení by Ludmila nestíhalo, kdyby konvertoval k ekonomické vztahovosti (tedy přijal ve své rodině místo, které je mu vymezeno) a zapomněl na svou Petru, která nikdy nebyla jeho, a romantickou lásku k ní.
Autor ludmil, 20.06.2010
Přečteno 315x
Tipy 5
Poslední tipující: Monthy Tamah, ewon, myší královna, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí