Až to šílenství skončí...

Až to šílenství skončí...

Anotace: Takový nenávistý výlev zraněného srdce. Možná ne všem se to bude líbit...

- Inspirováno písní "Break Me Shake Me" od Savage Garden, jíž najdete i v textu -

I never thought I´d change my opinion again
But you moved me in a way
that I´ve never known…

[Nikdy jsem nemyslel, že znovu změním názor
Ale tys se mnou zacházela způsobem
jaký jsem nikdy nepoznal]

Líbí se ti to? Vážně se ti líbí mi ubližovat? Čím dál častěji mívám ten pocit. Když jsem tě viděl poprvé, nikdy by mě nenapadlo, že jsi něčeho takového schopná. Jak rychle jsem změnil názor. Stačilo jen, abych tě trochu poznal.

But straight away you
just moved into position again
You abused me in a way
that I´ve never known…

[Okamžitě
jsi to udělala znovu
Zneužívala jsi mě způsobem
jaký jsem nikdy nepoznal]

Jak by bylo nejlepší označit tě? Zlá? Panovačná? Dominantní? Zřejmě všechno. Ale nejvhodnější slovo by asi bylo bezcitná. Bez slitování. Začínáš mě utvrzovat v přesvědčení, že vůbec nemáš srdce. Jak někdo takový jako ty může být schopen vztahu? Ne, to není vztah. To je otroctví.

So break me shake me
hate me take me over
When the madness stops
then you will be alone…

[Tak mě zlom, zalomcuj mnou
nenáviď mě, podveď mě
Až to šílenství skončí,
pak budeš sama]

Ráda máš nad někým nadvládu? Miluješ pocit, že je tvá oběť bezmocná? Kolik takových už bylo přede mnou, kolik si jich nechalo líbit tvé zacházení? A Kolik jich ještě přijde? Všichni jistě budou naivní a důvěřiví. Stejně jako já.
Víš, ty jsi zvláštní osoba. Ještě nikdy jsem nepoznal nikoho jako ty. nikoho se zálibou v ubližování, ponižování, zneužívání. No, musím se ti poklonit. Bravo. Tyto věci opravdu ovládáš.

So you´re the kind who deals
with the games in the mind
Well you confuse me in a way
that I´ve never known…

[Jsi typ, který se rád zabývá
hrami s myslí
Mateš mě způsobem
jaký jsem nikdy nepoznal]

To je také tvoje parketa. Děsivé hry s mou zmatenou myslí. Spřádáš pavučiny tak dlouho, dokud se do nich nechytím. A pak se bavíš pozorováním, jak se zmítám a zoufale, leč marně bojuji.
Jak dokážeš být přesvědčivá, má milá. Dokonce do takové míry, že ti pokaždé znovu naletím. A o to ti přece jde, ne?

She says: „I can help you, but what do you say?“

[Ona říká: „Pomůžu ti, ale co řekneš?“]

A to je ten problém. Tisíckrát jsem se ti plazil u nohou, tisíckrát prosil a žebral jako chudák. To se ti líbí, že? Vidět mě jako spráskaného psa, pokořeného a bezmocného. A pokaždé mě odkopneš jako prašivou bezcennou havěť. Vzala jsi mi všechnu hrdost. Donutila jsi mě dělat věci, z kterých je mi špatně, jen když na ně pomyslím. Když jsem s tebou, nejsem člověk. Jsem tvá hračka. A ty rozmarné zkažené dítě, které už nebaví slušně si hrát.

But it´s not free baby, you´ll have to pay…

[Jenže nic není zadarmo, miláčku, musíš platit]

To jsou tvá slova, vzpomínáš? Ostrá jako břitva a výsměšná jako můj osud. Čím víc si přeji, aby to celé skončilo, tím je to horší.

God don´t you know I live with a ton of regret?

[Bože, nevíš, že žiji s tunou lítosti?]

Lítost, to je možná můj nejsilnější pocit. Lítost, že jsem tě potkal. Bože, musím se sám sobě smát. Vypadáme jako dokonalý pár. Máš však dvě tváře. Tu sladkou pro veřejnost a jinou, pravou, pro mě.

…But then I accused you in a way
that you´ve never known
But you hurt me in a way that
I´ve never known

[A pak jsem tě obvinil způsobem,
jaký jsi dosud nepoznala
Ale tys mi ublížila způsobem, jaký
jsem nikdy nepoznal]

Jak by ti bylo, kdyby se naše role vyměnily? Kdyby tys byla tím, kdo by trpěl a bál se. protože já se vážně bál. Byla jsi šílená. Jsi šílená. Na ty chvíle, kdy sis se mnou hrála jako kočka s myší, nikdy nezapomenu. Donutila’s mě i plakat. A pak jsi stála nade mnou a kochala se pohledem na zoufalou zuboženou bytost, kterou jsi ze mě udělala.
Ale říkám ti, že ty časy skončily. Ty doby, kdy sis se mnou dělala, co jen se tvému zkaženému prohnilému srdci zachtělo, jsou teď pryč. Už nebudu dál snášet tvé ponižování.

When the madness stops
then you will be alone
Listen, baby
You´ll be, you´ll be alone

[Až to šílenství skončí,
pak budeš sama
Poslouchej, miláčku
Budeš, budeš sama]

Je čas, aby to šílenství skončilo. Už toho bylo dost. Tahle fraška musí přestat. Nikdy jsem si netroufl ti odporovat. Ale změnil jsem se. Neboj se, ještě se uvidíme. Naposledy. Musíme si vyrovnat účty. A pak zůstaneš sama.
Autor Christel, 13.11.2004
Přečteno 671x
Tipy 3
Poslední tipující: Aaadina, Adelaine
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí