Skladatel

Skladatel

Anotace: Snažím se sáhnout na hvězdy v galaxii. Rozeznít svou symfonii.

Každý den sedím a smutně se dívám na prázdný papír před sebou, který každý den vypadá stejně bíle, jako sněžná vločka, když se snáší k zemi. Vím, že umím psát, a je to vlastně to, co chci dělat. Mohu také nakreslit temnou oblohu, mohu nakreslit sluneční svit. Barvy duhy nebo jen černou. Otevřu oči a svou mysl. Snažím se napsat song, trochu poezie, když se dívám na fotografie a vzpomínky, které zachycují. Můžu udělat všechno, co chci, aby se stalo. Pokud se budu řídit svým srdcem, život se stane uměleckým dílem. Každý večer je pro mne, jako se dívat do černé prázdnoty. Nikdo není tak starý nebo tak mladý, aby nemohl snít svůj sen. Můžete si vymyslet svůj svět fantazie a přenést ho do reality pomocí své mysli a ruky, které je silným nástrojem. Protože vytváříte své mistrovské dílo. Zavřete oči a věřte ve svůj sen. Věřit znamená uskutečnit. Snažím se zjednodušit složitou, zákonitou filozofii. Snažím se sáhnout na hvězdy v galaxii. Rozeznít svou symfonii.
Autor Breg, 27.10.2010
Přečteno 237x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí