Chlad líbající chodidla

Chlad líbající chodidla

Anotace: mimo svět

Sbírka: Pokusy s prózou 2010

Snaha opět něco začít - končí v momentě posledního polknutí a uvědomění si, že vše už bylo.
Nyní se to stále jen cyklicky opakuje.
Pouze ve vzpomínkách se jí zdá, že vše bylo poprvé, že vše bylo tak krásné.
Ach, jak ta mysl umí měnit minulost. Jak jen umí dokonale obrousit trny.
Marně se pokoušela slepit útržky z loňského podzimu.
Ležela na zemi a cítila na chodidlech nelidský chlad.
Tak jako tento podzim - i před rokem balancovala nad svým životem. Tak jako tento podzim - cítila v duši prázdnotu.
Nyní jen leží a odmítá chápat realitu. Snaží se z ní vymanit, bohužel už se do ní celá probořila.
Jako do zatuchajícího močálu. Pohltilo ji to.
Když se to stalo poprvé, dostala strach. Myslela si, že je to špatně. Nyní ví, že nic jako dobré či špatné není.
Že ani dobro a zlo neexistuje.
Nyní už se nebojí močálu smutku. Patří to k ní.
Jen, kdyby mohla žít. A ne jen kopírovat příkazy těch, kteří o ní neví nic. Ale přitom si naivně myslí, že jí znají dokonale. A dávají ji to řádně najevo.
Co by ne - vždyť je to jen malá, hloupá holka.
Která, když leží na podlaze si stěžuje na nelidský chlad, který líbá její chodila.
Který normální člověk by si stěžoval na chlad líbající chodidla?!
Autor Satha, 30.10.2010
Přečteno 350x
Tipy 6
Poslední tipující: dream in emptiness, Květka Š., drsnosrstej kokršpaněl, Fighting Dreamer
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

každý, který by uměl použít taková slova
(takže by jich moc nebylo)
((ale to je jejich nedokonalost))

kdo nerozumí, nemůže pomoc poskytnout
(je to důležité)
((najít přátele, co ti OPRAVDU rozumí))

30.10.2010 17:41:00 | drsnosrstej kokršpaněl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí