Můj všední, nevšední život 1.část

Můj všední, nevšední život 1.část

Anotace: Můj nový název deníku ;)

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

Dneska je 12.1. Je pravdáá, že jsem tu už dlouho nepsala a to z toho důvodu, že je zkouškové období a mě jako vysokoškolačku taky zastihlo. Mám sice jen 4 zkoušky. Někdo by si řekl, to je pohoda. Ale jako asi jo, ale zatím jsem měla jen jednu z nich. Čekají mě ještě z biologie člověká a to 19. 1. což už je vlasně příští středu. Ach ju :( bojím se moccc. Protože je toho hodně. A pak mě čekají ty dvě matematické a to Algebra 26.1. a 27.1. Výroková logika a množiny. No, ale chci to vše zvládnout na první pokus a mít pak 14 dní do letního semestru ještě volno. Musí se mi to podařit. Tak na mě myslete všichni. Hlavně ty mé oblíbené modré nebe ;). Teď sedím u počítače píšu si s Honzíkem, zatím super klučinou a poslouchám písničky typu tohohle http://youtu.be/PULdPep_xfs. No přímo celé album od této zpěvačky. Dále stahuji film Toy story 3. A mrknu asi zítra večír, jak budu na koleji sama. Jinak jsem dneska složila básničku pro mamču od zuzky, ale to už jste si někteří všimli už se těším na volno. Musí mi to vyjít. Tak jak se vydařila má první zkouška, která je za 2. Tak dobrou noc a pokud se mi bude chtít budou tu i pokračování ;)
Autor Nikolka, 12.01.2011
Přečteno 459x
Tipy 1
Poslední tipující: blue
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí