Mé splněné sny

Mé splněné sny

Anotace: název sám napovídá

Sbírka: Moje ostatní dílka ;)

http://www.youtube.com/watch?v=egU-3jl3Y-U

http://www.youtube.com/watch?v=rhznmHbEm0E


Začnu trošičku jinak než mými splněnými sny. A to tím, že mám právě volno,jelikož mám po zkouškách na Vš a první semestr je za mnou a právě strádám. No opravdu chybí mi škola. A proč vlastně? Hodně lidí by si řeklo, konečně mám volno, tak mám od školy na chvíli pokoj, ale já ne. Já jsem pravý opak, já bez ní opravdu moc dlouho nevydržím, a proto také studuji co studuji. A to pedagogickou fakultu. Mým snem je učit na základní škole na druhém stupni matematiku a výchovu ke zdraví, což je jiným slovem rodinná výchova. Tak proto. Také teď jezdívám doučovat klučinu z osmé třídy asi trénink už.
Ale hlavní důvod je jinde. A ten hlavní důvod jsou mí pro mě báječní spolužáci. No možná si říkáte,jako proč to takhle soudím, ale opravdu mi pár lidí už docela moc pomohlo a já jim taky si myslím. Já strašně ráda pomáhám, a když má pomoc stojí za to,jsem ráda, když vidím radost a jiskřičky štěstí v očích ostatních. Holky určitě ví, o kterých mluvím, kdybych je tu měla jmenovat, tak bych nechtěla na některou zapomenout, tak budu psát v množném čísle. Jsou všechny strašně fajn a hlavně mi dělají tu psychickou oporu, protože já moc jinou pomoct nepotřebuji. No občas něco i vysvětlí. Jsem za ně moc ráda, že se mi podařilo najít spoustu fajn lidí a kamarádů. Další fajn kamarády a lidi jsem si našla ve Stavovské unii studentů, což je takový klub, pořádající akce pro studenty a majáles a podobně.
Další můj sen bylo si najít kluka no, tak to se mi zatím myslím povedlo. Uvidíme jak, to bude mezi námi probíhat až se ještě daleko více poznáme. Vše ukáže čas.
Abych nezapoměla tak nesmím opomenout moje nové hobby a tím se mi stala Zumbááá. Je to strašně fajn, se jít takhle odreágovat a navíc jsem tam poznala taky spoustu dalších lidí. Tak jsem i za vás moc ráda. A nejlepší cvičitelka Domčá, ta mi i ostatním dodá vždy energii a dobije baterii. Za tebe taky děkovát nevím komu Bohu? :D ;) Si fajn a jsem ráda, že můžu chodit. A to je můj další sen chodit na Zumbu častěji no. Takže to je část mých splněných snů.
A další sny zde nebudu uveřejňovat ty si nechám zatím pro sebe a vše uvidíme, zda se taky nějaký ještě vyplní. Držte mi palečky ať se mi to povede. Děkuji za podporu. Mám vás ráda holčiny vy víte snád a další lidi taky.
Autor Nikolka, 02.02.2011
Přečteno 396x
Tipy 1
Poslední tipující: Blázen Viky
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

máme prázdniny, tedy alespoň já jo :D dva měsíce a tak se těším do školy? Proč? Možná protože jdu do prváku na gympl a jsem zvědavá na nový život...takže tvé natšení chápu :) je fajn že máš přátelé a zumba je fakt super. :) tak ať se ti daří :)

28.07.2012 22:23:46 | Blázen Viky

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí