Kvalitní ruční prácička

Kvalitní ruční prácička

Anotace: Tento svůj čtvrtý meč sice Selidah nezískala bojem, ale přesto se jí určitě bude hodit.

Sbírka: Selidah I: Věrní pomocníci, kteří tě zahubí

 

8. Vallanil, 3E890

 

     Od incidentu s banditou uplynulo už několik dní. Po jeho smrti jsem se vydala hledat město Whitestone. Když jsem ho objevila - bylo opravdu nedaleko, tedy pokud by to někdo jel na koni, mně to trvalo více než pět dní - řekla jsem si, že by bylo fajn získat víc financí. Bylo docela brzo ráno, tak jsem musela počkat, než se otevře brána. Pak jsem zkusila první obchod, který mi padl do oka, jestli bych v něm neprodala svou zrezlinku. Tam ji sice nevzali, ale odkázali mě na místní kovárnu.

     Sotva jsem tam dorazila, všiml si mě koutkem oka svalnatý chlapík, místní kovář. Nabídl mi za tu rezatinu deset zlatých a já je docela ráda přijala. Když si ale všiml mého dlouhého meče, zvedl obočí a nabídl mi za něj celých sto zlatých. Jeho nabídka se mi sice líbila, ale zase jsem nechtěla být beze zbraně. Přišla jsem tedy s nápadem, že mu přenechám svůj meč a zaplatím všechny peníze, když mi vykove nový meč. Souhlasil, a já, sice bez peněz, přišla k meči z kvalitní oceli.

Autor Selidah, 23.06.2011
Přečteno 370x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí