Ixilův bodec

Ixilův bodec

Anotace: Delisha získává svou první zbraň po návratu z Devíti pekel.

Sbírka: Delishiny věrné prodloužené ruce, které tě stáhnou do hlubin zapomnění

 

Neznámo kdy, nějaký rok třetího věku

 

     Má první oběť byl lovec upírů Ixilus, který se stal slavným zabitím upíra Thanta před třiceti lety, jak jsem se o něm dozvěděla. Bláhově se domníval, že jsem také upír a proto mě chtěl přišpendlit svým bodcem, kterým zdatně probodl srdce několika krvesajům. Spletl si mě jen proto, že jsem v té době měla ještě Ulgharova křídla, věc darovaná všem, kteří se navrátili z Devíti pekel zpět na svět. Nevím, jestli jste někdy viděli upíra v celé jeho "kráse", ale Ixilus zjevně ne, protože Ulgharova křídla jsou jakousi temnou a roztrhanou obdobou křídel andělských. Ixilus se mě snažil propíchnout svým klacíkem a bodl jím směrem ke mně, ale hbitě jsem se mu vyhla a udeřila ho křídlem.

                                                

     Víte, v Devíti peklech platí více než kde jinde zákon zabij, nebo budeš zabit. První kruhy pekel jsou docela v pohodě, ale abyste se dostali zase zpět na povrch, musíte projít celými Devíti pekly a to je trochu problém. Od šestého kruhu to začíná být trochu o tlamu, protože po celkem poklidném pátém pekle se dostanete do místa, kde doslova zuří válka mezi těmi, kteří chtějí uniknout a démony, kteří se jim v tom snaží zabránit, protože z každého, kdo je v pekle, získávají ty mrchy svou moc - prostě z lidí vysávají život.

 

     Ixilus tedy zaútočil, aby získal ještě větší slávu, jenže zjevně nikdy neviděl pravého upíra, toho, který nebyl nakažen nemocí, která se nazývá porfyrická hemofilie, která vás promění na vampíra. Ale je to jen nemoc. Pravý upír má totiž schopnost proměnit se v obřího křížence netopýra a člověka, přičemž má křídla hodně podobná těm, která nosí netopýři.

     Když jsem Ixila udeřila křídlem, tak upadl, což se mu stalo osudným. Bodec mu vyletěl z ruky a přistál opodál, bohužel pro něj mimo jeho dosah. Zvedla jsem jeho zbraň a vrazila mu ji přímo do srdce. Jak ironické, zemřít zbraní, která tě učinila slavným. Tak zůstala mně.

Autor Selidah, 04.07.2011
Přečteno 951x
Tipy 2
Poslední tipující: admin
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

http://www.knightfight.cz/index.php?ac=showuser&showuserid=117112458#profile

odkaz na postavu na rytířské hře KnightFight

05.07.2011 06:37:00 | Selidah

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí