Uthgardova čepel

Uthgardova čepel

Anotace: Delisha konečně získala novou zbraň, v pořadí už pátou.

Sbírka: Delishiny věrné prodloužené ruce, které tě stáhnou do hlubin zapomnění

 

23. Rëvanil, 3E891

 

     Tento meč prý patřil šermíři Uthgardovi, který porazil v souboji mocného Alggara. Dostala jsem se k němu čistě náhodou, když jsem jej našla v jednom zapadlém mauzoleu. Tam mě dohnala honba za dalším pekelným navrátilcem - Exroganem, mým starým nepřítelem. On byl totiž důvodem, proč jsem se ocitla v Devíti peklech. Očernil za života mou duši a pak mě ta sketa nechala zabít. Když jsem se ocitla v podsvětí, měla jsem děsný vztek. Ti, kteří tam byli se mnou, mi vypověděli, že se Devět pekel skládá z devíti kruhů, v nichž jsou umístěni hříšníci od těch nejlehčích až k těm nejhříšnějším. Také mi sdělili, že je možné z devítipeklí uniknout, ale dotyčný by musel překonat všech devět kruhů v libovolném pořadí a vypořádat se s nástrahami a hrůzou všech typů úplně sám, protože při přechodu do dalšího kruhu to procházející osoby pošle na úplně jiná místa.

     Dozvěděla jsem se, že se nacházím v tom nejlehčím kruhu, dokonce tam i rostly černé stromy - vlastně to celé mělo podobu takového temného a děsivého lesa. Rozhodla jsem se, že uniknu z devítipeklí za každou cenu a s Exroganem se vypořádám. To jsem ale v té době nevěděla, že byl ten zmetek zavražděn jedním ze svých kumpánů, který se nechtěl dělit o zisk z nějaké akce. Nejhorší na tom bylo, že se dostal do devátého kruhu a také se rozhodl uniknout. Nějak se mu podařilo zdolat tři nejtěžší kruhy velice rychle a potkali jsme se v šestém. Zaútočila jsem na něj, ale ten se se mnou nezabýval. Hbitě mě udeřil do spánku a já omdlela. Když jsem se probudila, byl už pryč.

     No a teď jsem měla další šanci pro svou pomstu, ale krvavá stopa, po které jsem se za Exroganem vydala, byla už víceméně vychladlá. Ten vrahoun mi naneštěstí unikl. Snad příště.

Autor Selidah, 06.07.2011
Přečteno 742x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí