Tertogal

Tertogal

Anotace: V honbě za svým starým nepřítelem a snahou o pomstu Delisha získává už svoji šestou čepel.

Sbírka: Delishiny věrné prodloužené ruce, které tě stáhnou do hlubin zapomnění

 

8. Vallanil, 3E891

 

     Znovu jsem narazila na Exroganovy stopy (tentokrát opravdu stopy) a sledovala je už několik dní, když jsem spatřila usedlost nedaleko hlavní spojnice hlavního města Tarlenu a magického města Nar-Garathu, nedaleko města jménem Lusion, který vlastně tvoří spojnici s Nar-Garathem a pevninou, protože magické město se vznáší.

     Z oken usedlosti se žádné světlo nelinulo, ale něco mi říkalo, že bych se měla dovnitř podívat. Sotva jsem ale vykopla dveře, zaútočila na mě nemrtvá příšera - kostlivec. Přestože jsem si toho nejdříve nevšimla - musela jsem nastavit zbraň úderu, který přišel - ta obluda držela v kostlivých pařátech další magickou zbraň - Tertogal. Když ale jeho zbraň narazila na můj Ixilův bodec, úplně ho přesekla. Rychle jsem tasila Zar-Thul, abych byla s to odrazit další ránu. Kostlivec ťal po mém krku, ale když se jeho zbraň srazila s tou mou, protikladné očarování obou zbraní od sebe obě zbraně odmrštilo. To jsem nečekala a seklo to se mnou. Díky své váze to ale kostlivec ustál a začal se blížit ke mně. Když se dostal dostatečně blízko, nastavila jsem Zar-Thul nadcházející ráně. Ta už ale nepřišla. Odněkud přiletěl šíp a urazil nemrtvému palici, načež se celé kostlivé tělo sesulo k zemi. Zvedla jsem se a ihned otočila, ale střelce jsem nespatřila. Vzala jsem si tedy Tertogal a rychle zmizela, než by mě potkal podobný osud, jako tu příšerku. Schovala jsem se v nedalekém křoví a čekala, jestli se střelec neobjeví. Po několika minutách jsem v dálce spatřila nějakou postavu, jak na koni cválá po cestě směrem k Tarlenu. Dál jsem se tím nezabývala, protože začalo pršet a déšť smýval Exroganovu stopu.

 

K sakru!

Autor Selidah, 07.07.2011
Přečteno 732x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí