Moradinova sekera

Moradinova sekera

Anotace: Získání deváté Delishiny zbraně jí dalo zabrat. Ale zase získala jednu ze setu dvou vzácných relikvií.

Sbírka: Delishiny věrné prodloužené ruce, které tě stáhnou do hlubin zapomnění

 

3. Nil Frïa, 3E892

 

     Trvalo mi dlouho, než jsem vystopovala jednoho trpaslíka jménem Moradin. Nosil u sebe totiž sekeru, po které jsem velmi bažila, protože je jednou z dvojčat, vyrobených trpasličím kovářem Ulbaradinem. Ten do jedné sekery zasadil strašlivou moc bohů a do druhého mrazivou moc zimy. Nevím sice, jak to dokázal, ale vyrobil obě zbraně navlas stejné a sotva své mistrovské dílo dokončil, tak skonal. No nic.

    

     Moradina jsem dohnala v průsmyku Ter'Alenir, nedaleko hranic Elfie. Netuším, co pohledával tak blízko svých zarytých nepřátel, ale když na noc ulehl k spánku, potichu jsem se připlížila a obratně mu sekeru odepjala z opasku. Ještě, že neměl lehký spánek, jinak bych ji asi tak jednoduše nezískala. Otočila jsem se, že jako odejdu, ale trpaslík mě překvapil. Ten starý paranoik vůbec nespal a sekeru si nechal uzmout jen proto, aby mi pak mohl skočit na záda.

     Hupsnul na mě a porazil mě na zem. Z pochvy ukryté u kotníku tasil malou dýku a chystal se mi proříznout hrdlo. Taktak jsem ho ze sebe setřásla. Znovu se na mě začal sápat, ale při svém zvedání ze země jsem o odkopla o několik metrů od sebe. Pak jsem si uvědomila, že nedaleko mě leží sekera, kterou mi svým útokem trpaslík vyrazil z rukou. Všiml si mého pohledu a vrhnul se po ní. Ale díky své délce nemohl být u zbraně dříve než já. Sevřela jsem její topůrko a kraťochovy ruce chmátly do prázdna. Neustál to a dřepl si na zadek. To mi dalo příležitost se ho konečně zbavit a zasekla jsem mu sekeru do hrudi. Trpaslík se zhroutil nazad a já si sekeru trčící z jeho hrudníku konečně vzala.

 

Tak se ke mě dostal první z Ulbaradinových artefaktů.

Autor Selidah, 08.07.2011
Přečteno 717x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí