Blesk

Blesk

Anotace: Milosrdný osud

,Blesk

Mladá žena šla kolem domu, který stál v květinové zahradě, k besídce, kde uprostřed vzrostlých keřů se nacházela houpačka. Sedla si, zaklonila hlavu a trochu se zhoupla. „Jsem šťastná, nic mě nebolí“, pomyslela si a natáhla nohy.
Ve stínu stromů byl příjemný chládek, slyšela šustění listí a hučení vody dole v potoce. Myslela na růžové magnólie, zelený les opodál, rybník s vrbami a podivný mír ji celou prostupoval. „Klid před bouří“, proběhlo jí myslí.
Vtom se skutečně z čisté oblohy zablesklo a pak prásk, tříštivá rána.

Vzadu u plotu stál vysoký, mohutný dub, krásně košatý, plný zeleného listí. Podívala se na něj. Korunu a část kmene měl ostře rozčíslou a všude okolo byla cítit vůně čerstvého dřeva. Strašně se lekla, polil ji studený pot, svezla se na kolena a celá se roztřásla při pomyšlení, co všechno se mohlo stát, kdyby tam nebyl.
Autor patricie, 23.07.2011
Přečteno 236x
Tipy 7
Poslední tipující: tato22, kasparoza, Maryje..., hloubavá
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hodně jsem přemýšlela jestli náhoda nebo osud a pořád nevím...

28.07.2011 11:56:00 | patricie

MYSLÍŠ JAKO BOŽÍ PRST? někdy tě náhoda připraví o vše a jindy ti jako zázrakem dá druhou šanci ...

27.07.2011 00:16:00 | kasparoza

Jo - náhoda je tak trochu bůh!

25.07.2011 22:51:00 | hloubavá

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí