Plavba do neznáma - část 5 Podivná osoba

Plavba do neznáma - část 5 Podivná osoba

Po dlouhé plavbě mléčnou mlhou  naše loď  zřejmě narazila na nějaký  menší ostrov,  z paluby  však stále bylo vidět jen mléčnou mlhu, proto jsem svolal hlavouny mé lodi, o bratřích Grimberových jsem vám asi ještě nevyprávěl že ?, jsou to nadupaní týpci s kapsami napěchovánými vším možným

od krabiček střelného prachu až po kudly ostré jako břitva, oba jsou stejní na chlup až na to že George je o 5 centimetrů menší než Paul, Paul je zas o 6 kilo hubenější než George, mají dlouhé hnědé vlasy, zeleno šedé oči, hluboký hlas s průměrně inteligentním výrazem a těly jak skála.

Radou mé lodi jsou : Dreik, Sára, bratři Grimbherovy, dělmistr a  náčelník kmene Uluitahmat.

Když se celá rada dostavila na místo schůze, začaly jsme se dohadovat co a jak a kde a kdy, nakonec jsme došli k závěru že utvoříme lehký výsadek s hromadou pochodní a křesadel, bohužel dle zákona mého námořnického spolku jsem nemohl jít se svým výsadkem než to tam prozkoumají a označí za bezpečné,  proto jsem  se uchýlil do své kajuty a začal kreslit podivné klikyháky což je mou oblíbenou čiností, nakonec  mi vznikla jakási podvivná mapa jen jí chyběla kompasová růžice.

Zašel jsme s ní za Deivim ten řekl že nic takového nikdy neviděl, ale stejně ji skusí prozkoumat, potom jsem se vrátil do kajuty a začal jsem přemýšlet nad tím jak  je vůbec možné že se mu a jeho lodi vůbec přihodilo to co se jim přihodilo, mezitím se vrátil celý výsadek jedíné co jsme zjistili kvůli extrémní zimě bylo že  je velice nerovný terén a taková vlhkost že pochodně nejdou zažehnout, proto jsem hlavnímu vědci na mé lodi uložil aby  vytvořil jakási stínítka která by ochránila naše louče před vlhkem. Při večeři panovala zvadlá naláda  když najednou přiběhl  jeden z mužů který  měl být na hlídce a křičí ,, Pane pane omlouvám se že ruším, ale u trupu naší lodi se objevila podivná osoba s ohněm který nezhasíná ani nepálí a začala klepat na různá místa na naší lodi"

 

 

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ!

UPOZORŇUJI ŽE KAŽDÉ SLOVO A PÍSMENO JE ČISTÝM VÝPLODEM MÉ FANTAZIE A MÝCH  RUKOU.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PŘÍSNÝ ZÁKÁZ KOPÍROVÁNÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor Nový paprsek, 26.10.2011
Přečteno 226x
Tipy 1
Poslední tipující: Rezkaaa
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí