Pamatuješ?

Pamatuješ?

Anotace: tohle je výběr z dopisů. naštěstí už je to všechno minulost.. :)

...Má lásko, chci, aby si věděla, že tě mám opravdu moc rád!...

...píšu jen z lásky k tobě, jinak bych ho o půl jedné ráno nepsal!...

...Nikdy jsem nikoho neměl na světě tak blízkého, jako jsi ty a toho si moc cením!...

...Jsi fajn holka, něco jako můj ideál!...

...Víš, má láska k tobě je slovy nepopsatelná a ta slova, co říkám, jsou jen setina toho, co k tobě opravdu cítím!...

...Mám tě moc rád a to bez pochyby! A to moc, jinak bych už s tebou nebyl!

...Jsi pro mě jako magnet, nemohu se od tebe odloučit...

...jsem rád, že tě mám a taky si uvědomuju, že jsi super holka do života!!!...

...cením si toho, že se chováš tak, jak se chováš!!! Asi bych nenašel jinou! Alespoň né takovou, jako jsi ty!...

...chci, abys věděla, že ať se stane cokoliv, tak tě nepřestanu mít rád!...

...moje srdce to tak cítí!...

...vím, že jsem ti mnohokrát ublížil s tím, že jsem ti lhal...

...sice mě to taky drtí, že jsme takhle skončili, ale nechci si to připouštět!!!...

...Samozřejmě, že jsme spolu zažili mnoho věcí a to nádherných...

...nedokázal jsem ti dát to, co jsi chtěla...

...Chtěl bych tě poznat až tak za 5 let a založit s tebou rodinu a mezitím si užít mládí ...

...Mám tě moc rád!!! Na to pamatuj!!!...

...Měj se krásně, kočko...

...Samozřejmě že na tebe nikdy nezapomenu!!!...

...S nesmírnou láskou tvůj...
Autor Yves, 19.07.2006
Přečteno 367x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Připadá mi to jako seznamka :)

22.01.2009 19:25:00 | Lilly Lightová

uuaa,tak to je teda zajímavý..ale je to moc pěkný,takový,opravdický...

24.07.2006 11:20:00 | *karol*

Pěkné... A smutné.

19.07.2006 18:40:00 | Sokolička

dík :,)

19.07.2006 15:20:00 | Yves

Já si to přečetla ráda. Vždy se najde nějaký to rameno na kterým se může člověk vyplakat a nebo ouško které ho vyslechne. A pokud ne jsou tu ještě písmnka. Přes ně to jde kolikrát mnohem líp než slovy.

19.07.2006 14:35:00 | Naty

já prostě.. musela.. liter je jediným místem, kde můžu vyjádřit své nalady a pocity, tohle mě uvolňuje. Nemám se komu svěřit, kome to málo ve svým srdíčku říct, protože už jsem zase sama jako kůl v plotě.. :-( a nenutím vás to číst ani hodnotit.

19.07.2006 13:45:00 | Yves

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí