Temný Anděl

Temný Anděl

Anotace: je to moje první dílko.... prosím o komentáře, jestli toho nemám nechat=)) za chyby se omlouvám=)

Sbírka: Střípky mého světa I.

Pršelo. Temnými ulicemi procházela dívka. Ostatní lidé, taktéž někam jdoucí i přes takové počasí, na ní ani neulpěli pohledem. Kdyby někdo přece zvedl hlavu, viděl by posmutnělou dívku. Ne moc pěknou, ale která ještě do nedávna dokázala být šťastná a uměla se smát. Teď jí zbyl jen ironický úškleb a oči rudé od pláče. S touto dívkou, jako by splývá další postava. Je to vysoká dívka s dlouhými černými vlasy, smutnýma černýma očima, ale úsměvem, který by rozehřál každé srdce a s křídly temnými jak noční obloha za bouřky. Je to temný anděl uvězněný v těle této dívky. Směřuje za město do lesa, kde mají svou skrýš - trosky chrámu. Tady dívka usedne a s očima plnýma slz se ptá okolního ticha: ,,Proč? Proč mě bere jenom jako kamarádku?" Chvilku čeká, skoro by se zdálo, že na odpověď. Potom vytáhne ruce z kapes. V jedné ruce drží dopis a v druhé malý, ale ostrý nožík. Naposledy se podívá do hloubi lesa a potom přejede nožíkem po nechráněném zápěstí. Objeví se hluboká rána a začne z ní vytékat proužek krve. Její poslední slova byla: ,,Miluju tě, Kubo." Temný anděl konečně osvobozený z tohoto těla zamával křídly, ale nevzétl... zůstal a čekal, než najdou tělo. To našla sestra dívky. Dopis, který byl u něj, předala Kubovi, kterému byl určen. Ten, otřesen zprávou o její smrti, si sedl na lavičku do parku a otevřel ten dopis.

Milý Kubo,
když tohle čtež, jsem už po smrti. Proto ti už můžu
říct, co jsem chtěla tak dlouho, ale nenašla odvahu.
Milovala jsem tě, ale ty ses ke mně choval jenom jako
ke kamarádce a to mi strašně ubližovalo. Poslední
ranou pro mě bylo, když jsem tě viděla ve městě
s tou holkou. To byla poslední kapka jedu do mojeho
srdce. Tak se ptám, proč? Odpověď musíš najít sám,
ale prosím nezapomeň, že tu budu navždycky s tebou.
Když tohle čteš, po tvém boku stojí temný anděl a
navždy stát bude, je to můj posel a já tak uslyším
všechno, co se s tebou děje a budu ti vždy nablízku.
Sbohem lásko,
Verča.

Když to dočetl, kutálely se mu po tvářích slzy... kluci sice nebrečí, ale on ano. ,,Proč jsi mi to nikdy neřekla?" ptal se do ticha. ,,Já tě taky miloval, ale nechtěl si to přiznat," vzlyknul, ,,ta holka, se kterou si mě viděla, byla moje sestřenice, co přijela z Německa. Chtěl jsem, aby mi poradila, jak ti to mám říct..." Dívka-anděl to uslyšela a poprvé za dlouhou dobu se šťastně usmála. Přistoupila blíž, políbila ho lehce na ústa, pohladila po tváři a zašeptala: ,,Teď už to vím, lásko, a počkám tu na tebe, dokud se zase nesejdem." Kuba tyhle dotyky cítíl, jako závan větru a slova slyšel, jako šumění listů stromů. Plakal sice, ale zároveň byl rád, že na něj někdo čeká, a že nebude po smrti bloudit po světě sám.
Svítilo sluníčko a bylo nádherně. Po ulici procházelo spoustu lidí, ale nikdo si nevšímal dívky-temného anděla, která spolu s chlapcem také procházela ulicí. Už nebyla smutná, ale smála se jako to slunce.
Autor Dark Angelus, 03.09.2006
Přečteno 443x
Tipy 3
Poslední tipující: kokkki, Lachailla
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No já nevím.... asi se do toho neumím vžít, anebo prostě nepatřím mezi typy, co by si kvůli klukovvi něco udělaly. Jako když sem zamilovaná, tak to se mnou švihá o sto šest, ale i přesto jsem dost realista na to, abych věděla, že za to mi žádnej kluk nestojí...

18.08.2008 21:18:00 | Mairin Furioso-Renoi

Docela zajímavé dílko...

13.04.2008 11:52:00 | Lachailla

Moc hezký příběh... líbí se mi a ráda si přečtu něco dalšího. :-)

03.11.2006 17:11:00 | Doriana Marková

sory, ale teďka mám 2 měsíce vynucenou pauzu, páč mám zlomenou ruku, takže se ničeho nedočkáte...=((

20.09.2006 17:58:00 | Dark Angelus

moc se mi to líbilo-jen si tpo sobě přečti a poslechni, jak to zní-ale jinak myslim, že je mi ten příběh tak trochu blízkej-ale ne zas tak do detailů..:-)piš dál!

19.09.2006 16:19:00 | stmivani.na.lepsi.casy

Fakt se mi to líbilo, piš dál.

19.09.2006 15:04:00 | Irigrein

dík na to dám pozor=)

06.09.2006 21:40:00 | Dark Angelus

Po dlouhé době příběh, co mě dostal na kolena... :( Něco jako bych byla ta dívka... Pěkný příběh, jen bych si dala pozor na stylizaci vět, jinak fajn...

06.09.2006 19:43:00 | Mademoiselle Drea

No příběh pškný.... trošku krátký na můj vkus ale neni to na škodu... trošku to rozvést a zamotat...
jinak ses me ptala na to kdy napíšu pokračování... pokud bude zájem..... klidně...

05.09.2006 11:58:00 | Redingar

tak něco vymysli ne? třeba že se s ním něco stane a místo špatného začne kreslit dobré nbo tak něco=))

03.09.2006 19:50:00 | Dark Angelus

No, dobrý příběh. Ty jsi se mě ptala kdy bude pokračování Kreseb snů...no, já od pokračování příběhů skoro vždy upustím, jsem děsně nestálá. Ještě to nemám napsané a asi nebudu dlouho. Vlastně pochybuju, že bych to ještě vůbec někdy dopsala....jaksi už nevím co by se Williamovi mělo stát...

03.09.2006 19:01:00 | Eylonwai

no abych pravdu řekla, tak je to částečně skutečnost....ale abych odpověděla na otázku, tak jsem Věra ne Verča=))

03.09.2006 18:08:00 | Dark Angelus

hmm, pěkný, takový opravdu dost smutný...ještě, že je to jen povídka..ve skutečnosti by to bylo až neuvěřitelné, lidi by si přece měli říkat spoustu věcí narovinu...a ty se doufám nejmenuješ Verča..nebojo?

03.09.2006 17:58:00 | Lisa Kloboučková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí