Vášeň za úplňku

Vášeň za úplňku

Anotace: Povídka do jedné soutěže na téma - Příběh o ní/o něm Byla zadaná konkrétní charakteristika postavy

Ach Ty můj mocný. Silný a krásný. Má touha roste každým dnem. Každou nocí, kdy Tě rozechvělá pozoruji. Měsíční světlo se odráží ve Tvých silných pažích. Chloupky na Tvých pevných nohou jsou tak vzrušující, tak samčí. Když se na Tebe nepokrytě dívám, cítím narůstající chvění ve svém podbřišku. Vím, že o mně víš. Světlo úplňku se odráží ve Tvých tisícerých ocelových očích. Dnes k tomu dojde. Dnes budeš můj. Dnes budu Tvá. Dnes se Ti oddám. Dnes život zvítězí a vrátíme se k jeho podstatě ve slastné křeči.

Vysílám žhavé pohledy ke Tvé síti. I ta je tak silná, jako Ty. Se stále nezvladatelnější touhou jsem celý týden, noc co noc, pozorovala, jak dravě a bezohledně lovíš. Jak nelítostně opřádáš svým přadenem ty bezmocné hloupé tvory. Ó, jak jsi mě přitahoval. Chtěla jsem být také bezmocná a znehybněná tvou silou. Dnes budu. Dnes už mi neodoláš. Vysílám Tvým směrem svou silnou samičí feromonovou vůni. Ta je nad všechny parfémy. Dnes už nemáš šanci. Dnes je noc života. Dnes je noc vášně.

Jsi zasažen. Hypnotizuješ mě svýma chladnýma očima. Blížíš se ke mně a já se chvěji láskou. Mé snovací žlázy jsou napnuté až k prasknutí a slastné zrnění probíhá celým mým tělem. Už jsi tady a nedočkavě se na mě vrháš. Konečně jsem Tvoje. Pleníš a bereš si, co Ti patří. Bereš si, co chceš a já se Ti dávám. Konečně jsi můj. Ach, ta slast. Ta již brzy naplněná touha. Teď to přijde. Teď se začínáš zmítat v pravidelných přesladkých křečích rozkoše. Teď jsi jen můj, bezmocný a dobytý. Teď je ta vteřina, kdy jsi zvítězil. Teď je ten moment, kdy jsi poražen.

Prudce se otáčím a bořím svá silná kusadla, do Tvého na vteřinu ochablého těla. Ani jsi nestačil zareagovat. Znovu se bezmocně zmítáš, ale tentokrát ve svém posledním životním zápase. Neboj se, můj milý, brzy bude po všem. Už jenom chvilinku. Tvé silné nohy se již nebrání. Tvé oči náhle vyhasly. Tvé tělo opět ochablo. Tentokrát už navždy. Je konec. Děkuji Ti, Lásko. Děkuji Ti, Ty mocný. Nikdy na Tebe nezapomenu. Nakladu svá vajíčka, požehnaná Tvým životodárným semenem a budu jim dobrou matkou. Dal jsi právě život desítkám nových bytostí. Desítkám budoucích obětí a tuctům jejich vrahů. Stovkám bezohledných, dravých a vraždících pavouků… černých vdov.

Dnes je má noc. Dnes je noc zla. Dnes je noc smrti. Ale všichni, kdo umírají v bolestech, Ti můžou, Lásko, Tvůj slastný odchod závidět. Život bude díky Tobě pokračovat. Dnes jsem zvítězila.

Vracím se do bezpečného úkrytu své sítě a čekám na potravu. Jsem tím vášnivým smrtícím aktem tak vysílená. Letí sem moucha. Ach, jak je hloupá. Naráží do mé průhledné neviditelné pasti a už se zmítá v lepkavé spleti mých vláken. Další oběť položená na oltář noci. Noci mezi životem a smrtí.
Jsem tak šťastná.
Autor Aglája, 12.09.2006
Přečteno 428x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Příběh o ní/o něm, má oči barvy deště, dokáže lidem měnit obličeje, navenek zlá v srdci čistá, spalující vášeň, spřádá sítě, lidé zabíjejí její děti atd. Celkem nesourodý mižmaš.
Jinak díky za pochvalu :o)

02.10.2006 08:31:00 | Aglája

Ne do erotických ne...je to fakt vynikající, mohla bys mi napsat zkráceně to zadání? Zajímalo by mě moc z jakého základu jsi to vytvořila, protože je to jedno z tvých nejlepších děl, které tu máš.

30.09.2006 13:24:00 | Jahudkka

No, toho bych se právě trochu bála ...:o)

21.09.2006 09:15:00 | Aglája

Perfektní! Dej to do erotických a budeš koukat!(:D))

20.09.2006 17:42:00 | Mara*

Soutěž byla na určité téma a obsahovala charakteristiku, kterou jsi musel dodržet. Celkem sranda. Díky :o)

13.09.2006 15:32:00 | Aglája

Dobrý...

12.09.2006 13:28:00 | Daniel S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí