Memento Mori aneb Zpověď psychopata

Memento Mori aneb Zpověď psychopata

Anotace: O myšlenkových postupech psychicky labilní holky. Je to asi trochu divný, ale jen jsem spontánně psala. Když se bude líbit, tak časem klidně něco "přišoupnu"...

Ahoj lásko, přišla jsem za tebou. Máš radost? Vím, že mi nemůžeš odpovědět, ale jsem si jista, že bys byl rád, že tu jsem. Zvláštní pocit, tak moc tě miluju a toužím po tvém objetí, ale vím, že teď mě obejmout nemůžeš. Možná jednou…
Hlavně jsem ti přišla říct, že už jsem ti odpustila. Uvědomila jsem si, že to byl jen omyl, že tvá láska ke mně byla tak velká, že sis vymyslel tu velkou lež. Vím, že mě miluješ, žes mě niky nechtěl opustit… Lásko, byl to jen omyl a chápu to, kéž bys mohl jen přikývnout. Kéž bych tě mohla vidět. TEBE! Ne ten pitomej kámen. Prý „milovaný syn“… Kdybys to tak věděl, asi by ses zasmál… Já jediná jsem tu vždy byla pro tebe, jediná tě milovala… Ubožáci. S křížkem po funuse tě prohlašují synem, když tě nedávno zavrhli. Nikdo nevidí, co jsem pro tebe vše udělala. Ani tys to neviděl. Přijdeš za mnou a klidně si mi oznámíš, že už se mnou nechceš být. Že miluješ ji. Chceš si ji vzít a já ať se raděj klidím, ať už víc nezasahuju do tvého života… Proč? Co jsem udělala špatně? Já tě milovala, a miluju… Nenávidím tě… A miluju… Jak moc se to prolíná… Vidíš to? Vidíš, co jsem pro tebe obětovala? Svůj život a ty si pak přijdeš, že se mnou nemůžeš být, že mě máš za nějakýho fanatika a přitom… Co vlastně znamená slovo fanatik? Ztělesněná posedlost? Jestli ano, tak máš pravdu, jsem fanatik. Do tebe! Do tvých polibků, objetí, do tvého hlasu, který mi něžně říkal „Miluju tě“, do tvých očí a nesoustředěných zamyšlených pohledů. Myslel jsi na ni? Když jsi mě hladil, představoval sis ji? A ze mě udělal zrůdu. Nenávidím tě. Byla jsem normální holka, dokud jsem nepotkala tebe! A když si mě opustil. Přestala jsem být člověkem. Udělal jsi ze mě spodinu. Anděla, který padl za tvou lásku. Odpadlíka, který se stal zpátky andělem, když zmáčkl spoušť… A znovu. A znovu… První rána ze mě udělala člověka, druhá anděla, třetí smrt. Tři rány mi daly moc. Tři rány symbolizující tři slova. Láska. Vendeta. Smrt.
Sbohem lásko. Jdu dál, šířit své poselství. Nečiň zlo. Já si tě najdu. Jsem všude. Memento Mori…
Autor conjujer, 02.10.2006
Přečteno 328x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Tak děkuju za komentáře :)Jo, věřím, že vám to přijde divný... Ostatně mně taky. Mělo to být o holce, která když zjistila, že ji její kluk podvádí, tak ho jednoduše zabila a zcvokla z toho. A nespáchala sebevrždu a ani mystický to nemá být. Ona je pořád jenom cvok. Chce jít dál šířit své poselství. Takže smrt. A uznávám, že ldybych to nepesla já, tak taky nepochopím a bude se mi to zdát divný.

Pro LjUKA: No díky. Ale bratrský poselství nech přístě na doma ;)Tady to má být objektovní!

09.01.2007 15:17:00 | conjujer

Líbí se mi styl tvého psaní ale některá slovní spojení mi přišla trošku kýčovitá. Příběh sám o sobě celkem poutavý jenom ten konec byl zvláštní. Mám to chápat tak že ho tvoje postava nakonec zabila a slova o andělech byla jenom metafora? Nebo jsi do toho chtěla zapojit mystiku? Jinak je to hezký.

12.10.2006 14:24:00 | Misha4sel

Namet neni az tak originalni. Ale me se libi, jak je to napsane a hlavne ten konec.

07.10.2006 16:18:00 | Baladona

já si naopak myslim, že to začalo být nejvíc zajímavý když ses víc zaměřila na samotný pocity... myslim, že se to dá pochopit docela dobře, a jestli si vážně chtěla vystihnout pocity tvojí postavy, udělala si to dobře... člověk si přece sám sobě nevypráví jak se mu co stalo... už jenom ve zkratkách uvažuje... tim neřikám že to bylo dokonalý, ale mě se to docela líbilo

04.10.2006 17:45:00 | Hel

V podstatě souhlasím s Eylonwai, přibližně od poloviny se v tom člověk skoro nevyzná. Chápu, že psychicky narušený člověk zkrátka myslí chaoticky, ale stejně by z toho měl čtenář mít víc než jen zmatek doplněný divným pocitem.
Celkově vlastně ani nevím, co si o tom mám myslet.

03.10.2006 16:41:00 | Gina Rocca

Hmm, ten začátek je dobrý, líbil se mi, ale pak to pokračuje už trochu chaoticky...zmateně. Ale je to dobré, máš tam zajímavá slova, už jen latinské spojení mě k tomu přitáhlo-jen, příště prosím něco originálnějšího :)

02.10.2006 20:25:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí