Asi už zapomněl

Asi už zapomněl

Anotace: Na každém konci je hezké, že něco nového začíná.. I když to bolí, je to tak.

Už mi nenapíše.
Když mi říkal, že je konec, uvědomil si, co vlastně zabil? Co krásného skončilo a už se to nikdy nevrátí zpět?
Řekl mi, že už nemůže se mnou být, prý už to není jako na začátku. Ale vždyť přece nic není pořád stejné, vše se mění a právě to je to jedinečné na každém vztahu. Jenže mu to asi tak nepřišlo. Přitom to byl on, kdo mě první políbil a byl to on, který mi řekl, že mě miluje. Tak proč mě opustil?
Proč mě nechal stát uprostřed pokoje se slzami v očích? Proč mě předtím líbal na rty a řekl mi, že jsem to nejlepší v jeho životě, když mě pak opustil? Proč mi to jen udělal?
Možná už zapomněl na ten strom, na kterém přichystal deku a svíčky. Asi zapomněl i na naše noční procházky po polní cestě, kde nám dělaly společnost jen hvězdy. A možná i na ten večer, kdy jsme se spolu poprvé milovali. Co když to pro něj nic neznamenalo?
Vždyť mi říkal, jak šťastný je se mnou a jak si váží každé chvíle, kdy můžeme být spolu.
Stojím sama v pokoji a dívám se na věci, které jsem od něj dostala. Co teď s nimi?
Co se všemi vzpomínkami? Věci schovám do krabice, ale kam mám dát vzpomínky a svoje srdce?
Autor @lex, 14.10.2006
Přečteno 516x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ty sis snad psala o mě:-( Je to moc pěkný,bohužel pravdivý,ale nějak jsem si zatim nevšimla že by přišlo něco novýho hezkýho.

26.10.2006 20:56:00 | ajamaja2

hm... život umí bejt hodně hnusnej, když chce. to o čem píšeš jsme si zažili asi všichni....ale i když se to nejdřív zdá těžko uvěřitelný, přebolí to. časem jo.

21.10.2006 16:52:00 | bittersweet

Moc pěkné.......rozbrečel jsem se u toho....prožívám něco podobného

14.10.2006 23:45:00 | Palikasek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí