Spolu?

Spolu?

Anotace: Konečně mám tu správnou podzimní depresi, už jsem se bála, že se zatoulala a nedorazí. Jako hlavní hrdinka téhle povídky. :-))))

Procházíme se.
Jen ty a já.
Daleko od všeho, blízko ničemu.
Cítím tvé ruce. Dotýkáš se mě, hladíš mě. Nehřeješ, studíš. Jako říjnové slunce.
Dým z komínů se líně převaluje na obzoru. Od úst jde pára. Ochutnávám tě. Polykám tě po doušcích jako podzimní vítr. Proháníš se mými útrobami, z páteře mi splétáš ledový provaz a místo štěstí, že tě mám tak blízko, cítím jen strach, že odejdeš a já zůstanu prázdná.
Zalykám se a volám tvé jméno. Neopouštěj mě, zůstaň ještě chvíli!
Ztratíme se - já v tobě a ty ve mně.
Prosím, nechoď!
Víš vůbec, jak je to krásné, znovu tě potkat? Potkat tě za krásného podzimního dne, když v dálce houká vlak a vzduch voní kouřem?
Potkat tě zas a znovu, moje Smrti? A doufat, že už se nerozejdeme?!
Autor derrry, 16.10.2006
Přečteno 375x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

No já si také myslím, že by to působilo lép bez té "smrti", často si totiž nedokážu u tvých povídek představit psychiku vypravěče. Vždyť s tvým talentem nemusí být povídka o rozchodu plochá a naivní! Já bych ji uvítala, nicméně jsou to tvé povídky, ty jsi autor a diktuješ si jak to bude, takže respektujme to...

14.04.2007 18:36:00 | Irene Forsyte

Gina Rocca: Četla jsem tvůj názor, a popravdě řečeno, nevím, jak jinak bych měla tu povídku zakončit. Když jsem se pokusila vypustit to ..."moje Smrti", tak to na ně působilo strašně suše, žádné překvapení, nic. Už mě potom ta povídka tak nebavila, nebylo na co se těšit. Nevím, je to jenom můj subjektivní názor jako autora. Přesto dík za komentář.

20.10.2006 13:17:00 | derrry

Teď mě jen tak napadlo.... kdybys tam nenapasala ten závěr se Smrtí, podle mě by to nevyznělo jako trapná povídka o rozchodu kluka a holky. Pointa by zůstala rozmazaná, zamlžená, každý čtenář by si tam mohl doplnit, co by chtěl sám. A to už by byl jejich problém, jestli by byli tak omezení, že by je nenapadlo nic jiného než neustále dokola rozebírané téma vztahu dvou lidí...
Protože po pravdě, celý text je moc hezky a citlivě napsaný - a ten závěr je jak pěst na oko. Prostě jako by tam byla Smrt jen proto, aby tam nebyl ten "rozchod". A to podle mého tu povídečku shazuje.

19.10.2006 09:48:00 | Gina Rocca

To sad_girl: Tenhle nápad jsem si vypůjčila od Juha Seppäläho (doufám, že se nezlobí). Ta smrt tam být musela, jinak by to byla jenom obyčejná povídka o tom, jak kluk opustil holku a jak ta je z toho špatná. Nezlob se, ale takovéhle věci nepíšu. Nudí mě. Přesto díky za komentář a dík za kritiku. Aspoň vím, jak moje povídka působí na jiné a můžu trošku zauvažovat.

17.10.2006 17:48:00 | derrry

Mám pocit, že je to psané pro mne tak to působí. Dobrý i tak hodnotit nucen tím pádem budu.

17.10.2006 17:37:00 | umělec2

Velmi pěkné, ale ten konec mi nějak pokazil dojem. Když jsi napsala, to o té smrti.

17.10.2006 14:25:00 | sad_girl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí