Klap.. Klap...

Klap.. Klap...

Anotace: komenty...sim:(

Klap, klap, klap.. Klapají doktorské polobotky po podlahách nemocničních chodeb, když přichází k nám lékařka a povídá: „Právě ji operujeme!“ a odejde. Ty zvuky jsou jak čekání na smrt, čekání spasení… A tak dál čekáme za stálého poslouchání klapání bílých pantoflí. Přemýšlíme a vzpomínáme na krásné chvíle s ní, vzpomínáme, jak nám jako malým dětem vařila vždy o půl sedmé bylinkový čaj, abychom byli zdraví. Nebo když v sobotu každé ráno poslouchávala svou oblíbenou kazetu, která patřila již její mamince. Pak najednou pohledím na dědečka, maminku a vím, že přece jen něco není v pořádku. Koukám, jak tiše pláčou, aby mi nenahnali strach, jak snaží se skrýt přede mnou kutálející se slzy po jejich tvářích. V tu chvíli mě zamrazí v zádech.. Asi po hodině přijde sestra a povídá: „Je mi to moc líto, ale Vaší pani, zbývá jen pár hodin.“.. celí vyděšení jdeme ihned za babičkou.. Střídáme se u jejího lůžka a služby na kafe… Až najednou se ozve babiččin hlas: „Jsem moc ráda, že jste byli se mnou, i když já Vám nemohla nic říct!“ rychle ji chytnu za ruku, ale babička mi už nic neříká.. Jen mi pevně stiskne ruku a přetížením jejích víček zavírá oči...
Autor Blaniii:), 06.12.2006
Přečteno 351x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

mě se to líbí a určitě bych to neměnila...první pocity jsou ty nejupřímnější, co člověk, kdy cítí. A nevím, proč by ze smrti mělo jen mrazit...

11.03.2007 20:45:00 | arya

jj. psala jsem na to rychlo po phřbu po smutku... tak prostě to jaký je. nechtěla jsme to pak měnit už nevim,ale přišlomi to blbý:)

06.12.2006 21:24:00 | Blaniii:)

Je to fakt, tohle by si zasloužilo víc atmosféry. Slovo smrt už dneska moc nemrazí, je důležité umět to okecat...:-)

06.12.2006 19:10:00 | Gina Rocca

Mě se to líbilo..je prawda,že to mohlo být delší,ale stejně je to hezké :-)!

06.12.2006 11:04:00 | kecalka

Málo atmosféry... Vždy neznamená, že když někdo umře, je to kvalitní, lidem zamrazí v zádech nebo se dokonce rozbrečí... Více rozepsat, dělat méně chyb a snad i najít lepší téma...

06.12.2006 06:59:00 | Tömätäri

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí