Hledání síly temnot (část 2.)

Hledání síly temnot (část 2.)

Vůz drnčel po rozbité silnici. Okolo vozu bylo několik koní a na nich elfové. Blížili se čím dál blíž k nějaké pevnosti u hory Narjama. Po chvíli se dostali až k ní. V dálce je někdo sledoval. Tři muži zahalení v kápi. Jeden z nich se jmenoval Lindegard. Uměl perfektně bojovat s dvěma meči. Druhý se jmenoval Arjen. Jeho kuš nikdy neminula svůj cíl. Třetí se jmenoval Wayne. Jeho alchymické dovednosti a umění léčit nebylo při boji špatné mít. Navíc uměl velmi dobře ovládat obouruční meč a sekery. Říkalo se jim Nerejamská trojka. Podle města Nerejama, kde žili. Postupně se začali přibližovat k pevnosti. Pár lidí pro ně na hradbách nedělalo problém, během chvíle je všechny stačili zmasakrovat. Při boji si jeden voják stačil všimnout boji na hradbách a vzbudit ostatní. Nerejamská trojka se snažila proběhnout vedlejšími uličkami do paláce. To se jim podařilo. Všimli si jedné služky, která měla od služebního vchodu klíče. Klíče jí sebrali a rychle vběhli do paláce.

"To bylo o chlup", utrousil Lindegard. "Nu, tož bylo, ale musíme rychle pokračovat pro náš cíl", řekl Arjen. Palác bylo menší bludiště. Trojka měla problém se tam zorientovat, několikrát šla chodbami, kterými už procházeli.

Za nějakou dobu našli sál, ve kterém bylo rušno, ač byla noc. Uprostřed sálu byl veliký trůn a kolem něj několik postav. Byl tam Richter, několik elfů a vládce pevnosti Narjama jménem Juan. "Neuvěřitelné. Pošlu na vás takovou armádu a ty přežiješ!" řval Juan. "Mě nezabiješ jen tak." pousmál se Richter. Juan vytáhl meč a napřáhl se, aby ho zabil. Neseknul. Padnul na zem. V zádech měl šíp. Elfové se splašeně ohlédli, odkud to přišlo. Než se nadáli, padali všichni mrtvi k zemi. Až na jejich vůdce. Toho Lindegard omráčil a začal svazovat. Wayne pomohl Richterovi se dostat z pout. "Už jsem si říkal, jestli někdo zachytil můj signál." poznamenal Richter. "No, nebyl zrovna nejsilnější a nejlépe vyčarovaný" odvětil Wayne. "Bylo by dobré zmizet." řekl Lindegard. Richter začal prohledávat tělo Juana. Našel dva klíče a talisman. "Nejdřív si vyzvednu to, co tady ukrývají." řekl. Do strany trůnu strčil klíč a otočil jím. Trůn se odsunul a pod ním se objevilo schodiště.

Postupovali dál chodbou. "Něco zní na konci chodby." poznamenal Arjen. "Ano, to je taky náš cíl. A měli bysme si pospíšit, za zády máme armádu. Na konci dveře byly velké kovové dveře. Na dveřích se nacházelo několik talismanů a dva otvory. Do jednoho Richter strčil talisman a do druhého klíč. Zašeptal pár slov. Dveře se s rachotem začaly otevírat. "Drak?" zeptal se Lindegard. "Ano. Nasedáme, expres za chvíli letí." odpověděl s úsměvem Richter. Zezadu se ozvaly zvuky. Vojáci se blížili. Rychle naskočili na draka a Arjen zakřičel pár slov (Kdysi se staral o draky). Drak se zvedl, vešel do chodby. Když uviděl vojáky, natáhnul krk a vychrlil ohnivou kouli. Vojáci se dali na útěk, který jim nebyl platný. Drak dál  pokračoval chodbou. Cesta před nimi byla zablokovaná. Drak uviděl malou cestu, kudy Richter a ostatní přišli a začal si prorážet východ. To se mu povedlo. Když se dostal do sálu, roztáhnul křídla a skleněnou kopulí se dostal ven.
Autor Richter Rosenheim, 30.10.2011
Přečteno 208x
Tipy 2
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Snažím se zlepšit ;) ano, popisování už začleňuju do další části, řekl jsem si, že je třeba více ponořit čtenáře do děje :) Děkuji za rady, budu se je snažit využít

01.11.2011 16:45:09 | Richter Rosenheim

Tak jsem přečetla oba díly a mám tak trochu smíšené pocity.
Děj samotný vypadá docela "sjízdně". Hned na začátku první části jsem si řekla, že tohle vypadá konečně zase na jednu pořádnou klasickou fantasy s elfy, draky a hrdinou s pořádným obouručním mečem. No a pak se mi to někam začalo vytrácet.
Co se týče pravopisných chyb, od prvního dílu ses hodně zlepšil. Trochu bych vytkla psaní přímé řeči. V první řadě, když máš přímou řeč a za ní zbytek věty, píše se na konci přímé řeči čárka, ne tečka. Například - "To máme dnes úchvatné počasí," poznamenala Petra ironicky a začala hledat deštník.
Taky je lepší umístit pro přehlednost každou novou přímou řeč na nový řádek.
A poslední věc, pokus se rozepsat více do podrobna, detailněji popisovat okolí i postavy, a taky psát v delších souvětích. Pomůže to čtenáři lépe se zorientovat ve světě, který mu nabízíš, a lépe se tam "zabydlet". Vím, že někteří lidé píší občas v kratších větách pro lepší spád děje, dokonce tak sama píšu. Patří to k osobitému stylu psaní, ale je třeba naučit se, kdy je to prospěšné, a kdy to naopak povídce uškodí.
Hodně štěstí v dalším psaní. A pokud bude každý další díl alespoň o tolik lepší než předchozí, jako byly první a druhý, budu se na každý další těšit. A zvláště na ten poslední. ;)

31.10.2011 22:34:04 | Namaroniké

Jedním slovem - krásné ^^ Miluji draky a miluji tvůj příbeh ^^

31.10.2011 20:51:21 | Hoshi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí