Mafia Night

Mafia Night

Anotace: Letos proběhl maratón s tradičním názvem Mafia Night.

Kdysi, roku 2006, jsme se s kamarádem Walomem zničehonic rozhodli, že si zkusíme zahrát počítačovou hru Mafia na jeden zátah. Walome měl v tomto směru více zkušeností, než já, avšak ani on doposud nehrál Mafii od začátku do konce s minimálními pauzami. Byla to výzva.
Tuším že v jeden den Walome koupil Mafii a ještě ten večer jsme ji spustili - ovšem každý z pohodlí svého domova. Hru tehdy nikdo nedokončil. A důvod? Prostý... Noční maratón není to pravé. Na Mafii Night v roce 2007 si nevzpomínám, jak proběhla. Možná vůbec neproběhla.
V roce 2008 se k nám dvěma přidal Husky a oficiálně tak poprvé byly 3 "kompjůtery" sestěhovány na jedno místo. Ale abych byl přesný, 2 počítače stály v místnosti jedné (já a Walome) a 1 se necházel v další. Rozdělení na dvě stanoviště není dobrý nápad a doma byste to zkoušet neměli :) Stále se hrálo přes noc.
V roce 2009 už jsme byli chytřejší a ze dvou stolů se nám podařilo vytvořit to správné herní doupě. Navíc náš organismus nastartovaný na denní režim byl výkonnější.
Rok 2010 je zásadní, neboť Husky zařídil černá trika s nápisem ,,MAFIA TEAM" a pod ním logo Mafie.
Zjistili jsme, že čas, strávený odbíháním pro potraviny, je třeba zkrátit. Tudíž roku 2011 přišel zlepšovák - rozestavění našich pc´s do většího pokoje, hned vedle kuchyně. Ovšem hráli jsme bez bonusových misí s Lucasem Bertonem, a to za nějakých 8 hodin.

Tento rok se uskutečnila první (možná bude další) Mafia Night 2012. S kamarády Huskym a Walomem jsme začali hrát v sobotu 17.3. v 11:00 spořilovského času :) Za předem stanovených podmínek: tutorial, ježdění po městě včetně závodů na manuál a hlavně s Lucasem Bertonem, jsme to dokázali a statistika hovoří jasně, 10 h. 45 min.
Epilogy mi moc nejdou, nicméně já osobně vnímám Mafii Night jako pojem šestým rokem. Mafia je sice česká hra a prorazila i do dalších evropských zemí a vůbec kontinentů, ale... budu citovat Huskyho: ,,Mě by zajímalo, jestli tohle někdo na světě dělá." Jedná se o bláznivý nápad, který trvá zhruba těch 6 let, jenže opravdu nás tato tradice baví a zdá se nám krásná.
Autor Ekonom, 18.03.2012
Přečteno 310x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí