Modrá síla

Modrá síla

Anotace: Selidah plně využije moment překvapení a porazí své nepřátele, od nichž si vezme svou čtyřicátou osmou čepel.

Sbírka: Selidah II: Krvelačná ostří, která tě polechtají

 

Datum neznámé, rok snad 3E892

 

     Ten kosťa říkal, že mě nemůže nechat projít. Přemýšlela jsem kam jako projít, když mě napadlo, že třeba ten strom, o který se tak vehementně opíral, by mohl být branou do dalšího pekelného světa. Obešla jsem ho však kolem dokola a nenašla jsem jediný otvor. Nejspíš tu bude nějaký fígl. Rozhodla jsem se tedy počkat, než se tu někdo objeví, kdo mi tu bránu otevře. Zatím jsem se schovala do úzké dutiny v mohutném kmeni.

 

****

 

     Nevím, jak dlouho to mohlo být, ale probudilo mě vrzání dřeva a cinkání kovu. Rychle jsem se vzpamatovala, asi jsem musela usnout. Naslouchala jsem; zvuk však šel jakoby ze stromu. Vtom se vedle mě vysunul dřevěný kolík dlouhý asi jako moje paže a zaslechla jsem zavrzání zprava. Vstala jsem a ucítila, jak mám ztuhlé nohy po dlouhé době nečinnosti. Potichu jsem nakoukla za roh a spatřila cosi jako dveře, ze kterých po chvíli vyšli dva Tanaa’ri.

     Dveře se za nimi zavřely, ale teď jsem si všimla, co se po jejich zabouchnutí pohnulo. Aby se náhodou neotočili, rozhodla jsem se jich zbavit. Vzhledem k tomu, že jsem jim byla za zády, bylo snadné zabít toho prvního z nich. Zasekla jsem mu svou sekeru zezadu do rohaté hlavy a rychle jí trhla k sobě, abych ji osvobodila.

     Démon se skácel mrtvý k zemi. Ten druhý sotva stačil tasit svůj meč, když jsem mu rozsekla břicho. Nechutný obsah jeho útrob vypadl ven a já pokrčila nos smradem. Démon na mě překvapeně hleděl a já mu jedním pohybem usekla hlavu.

     Oddechla jsem si a děkovala Prastarým, že ne každý boj musí být náročný jako ten proti tomu kostlivci. Podívala jsem se na zbraň toho překvapeného rudocha. Bylo to dlouhý meč, po němž běhaly modré vlny. Ten se mi líbil. Pak jsem si všimla zbraně toho druhého démona – byl to nějaký druh sekery, zvláštně tvarovaná. Zkusila jsem ji v rukou, ale byla příšerně těžká. Tak jsem se ji tam rozhodla nechat.

     Démonův meč jsem se rozhodla pojmenovat Modrá síla a vzala jsem si ho jako náhradu za zničený Nucleon. Pak jsem otevřela vstup do kmene a zjistila, že jsou tu schody. Tak jsem se po nich vydala nahoru.

Autor Selidah, 13.12.2012
Přečteno 449x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí