Červené tenisky

Červené tenisky

Anotace:                        Červené tenisky           Glen Pots...

 
 
                   Červené tenisky
 
 
 
 
 
Glen Pots Věk 25 . Glen je okouzlující a vtipný muž. Pracuje jako barman v jednom klubu, kde příležitostně vystupuje se svou bluesovou kapelou jako zpěvák. Bydlí v podnájmu kousek od své práce. O zájem druhého pohlaví nemá nouzi, ale žádný vztah mu dlouho nevydrží. Kopačky které rozdává na počkání vysvětluje tím, že neustále hledá a čeká na znamení , které mu řekne .,,Ano to je ta pravá.'' Ráno se vzbudí a nakrmí svou kočku . Přijde mu zpráva od jedné jeho dotěrné fanynky. Ani ji celou nečte a hned ji maže.  Kočce naleje mléko a ozve se zvonek. Jde ke dveřím a kukátkem v nich kouká na pošťáka s doporučenkou. Převezme ji a později spěchá na poštu. Vyzvedne si balík. Ví, že v něm budou červené tenisky, které už jednou posílal zpět s reklamací, jelikož mu poslali tenisky o čtyři čísla menší než si objednal. Doma balík okamžitě rozbaluje . Zjišťuje, že o čtyři čísla menší boty se mu vrací opět zpět. Rozzuří se . Dojde k počítači s jasným cílem. Napsat rozzlobený e-mail  obchodu , který provozuje e-shop, kde si boty objednal.
 
,,Nechci být nevlídný ale již dvakrát jste mi poslali o čtyři čísla menší boty. Rád bych kdyby se to už neopakovalo. Bude to totiž naposled co se pokusím o výměnu zboží. Pak budu vyžadovat vrácení peněz a u vás už v budoucnu nakupovat nebudu.‘‘
 
Přiloží číslo objednávky a zdůrazní znovu velikost objednaných tenisek.
Odešle Mail.
 
 
Glen Potsová Věk 25 . Glen je okouzlující a vtipná dívka . Pracuje jako barmanka v jednom klubu, kde příležitostně vystupuje se svou bluesovou kapelou jako zpěvačka. Bydlí v podnájmu kousek od své práce. O zájem druhého pohlaví nemá nouzi, ale žádný vztah jí dlouho nevydrží. Kopačky, které rozdává na počkání vysvětluje tím, že neustále hledá a čeká na znamení, které jí řekne .,,Ano to je ten pravý.'' Ráno se vzbudí a nakrmí svou kočku . Přijde jí zpráva od jednoho jejího dotěrného fanouška. Ani ji celou nečte a hned ji maže. Kočce naleje mléko a ozve se zvonek. Jde ke dveřím a kukátkem v nich kouká na pošťáka s doporučenkou. Převezme ji a později spěchá na poštu. Vyzvedne si balík. Ví, že v něm budou červené tenisky, které už jednou posílala zpět s reklamací, jelikož jí poslali tenisky o čtyři čísla větší, než si objednala.  . Doma balík okamžitě rozbaluje . Zjišťuje, že o čtyři čísla větší boty se jí vrací opět zpět. Rozzuří se . Dojde k počítači s jasným cílem. Napsat rozzlobený e-mail obchodu , který provozuje e-shop, kde si boty objednala.
 
Nechci být nevlídná ale již dvakrát jste mi poslali o čtyři čísla větší boty. Ráda bych, kdyby se to už neopakovalo. Bude to totiž naposled co se pokusím o výměnu zboží. Pak budu vyžadovat vrácení peněz a u vás už v budoucnu nakupovat nebudu.
 
Přiloží číslo objednávky a zdůrazní znovu velikost objednaných tenisek.
Odešle Mail.
 
 
 
 
K obchodu s obuví dojde muž. Na hlavě má slamáček a vypadá velice vyrovnaně i když unaveně. Odemkne obchod, rozsvítí a za sebou zase zamkne. Má čas. První co udělá než otevře je to, že zkontroluje E-mail. V doručených je spousta mailů, muže však zaujmou dva ze skoro stejné mailové adresy. Otevře první. Přečte ho a zakleje. Diví se jak mohl udělat znovu stejnou chybu a vzpomene si na kolegu, který jeho chybu nejspíš opakoval. Přemýšlí, jak podat omluvný E-mail na zpět. Co ho ale zajímá je téměř identický E-mail níže.
Otevře ho a čte ten samý text psaný v ženském rodě. Pak si promne oči a přesvědčí se jestli se mu to nezdá. Přemýšlí, jestli je to jen vtip, nebo obrovská náhoda. Odpoví na oba maily.
 
 
 
Omlouvám se . Nevím, jestli je to vůbec možné, ale domnívám se, že kromě vás je i jedna osoba, která si shodou okolností objednala stejné zboží jako vy. Má dokonce stejné jméno i když se jedná o opačné pohlaví. Já i můj kolega jsme pak , nezávisle na sobě, museli prohodit adresy. Je to neuvěřitelné, ale je to vážně tak . Omlouvám se a přísahám, že se to znovu nestane.
 
Oba maily odešle.
 
 
Glen i Glen se chystají do práce a než opustí byt zkontrolují mail. Přečtou si odpověď na svou stížnost.
Zarazí se a ptají se sami sebe .
,,Jak je to možné?''

Pak se zamyslí a oba popadne touha poznat člověka, který by mohl být jejich druhým já a co víc, jejich částí či polovinou.
 
Glen i Glen odpoví na mail:
 
,,Omluva přijata je možné dostat adresu té druhé osoby?‘‘
 
 
Muž v obchodě jde ke dveřím a konečně otevře, Neustále myslí na záhadu, která se mu přihodila a snaží se celou věc vysvětlit. To se mu však nedaří. Ode dveří se ihned vrátí k počítači. Uvidí dva nové maily. Otevře první a potom i druhý. Zkoprní a sundá si slamáček.
Oba identické maily ještě několikrát přečte. Kontroluje i mailové adresy. Ty jediné se lišili. Už tomu vůbec nerozuměl. Pak si řekl proč ne a oběma napsal adresu toho druhého. Zkontroloval zda přiřadil správnou adresu tam, kam bylo třeba a maily odeslal.
 
 
 
Glen se dlouho rozhodoval jestli dívku navštíví. Něco mu říkalo, že je to divné ale třeba je to ta co hledá..
Jednoho dne se rozhodl.
Neměl auto tak si  naplánoval nejrychlejší spoj integrovanou dopravou. Zpakoval se a vyrazil na vlak. Dojel na nádraží, kde přestupoval  a došel do vestibulu.
Tam kontroloval informační tabuli s příjezdy a odjezdy vlaků. Vedle něj se postavila dívka.
Glen si všimnul jejích tenisek. Byli červené jako ty jeho.
 

,,Glen???'' 
Zeptali se současně.....................
 
,,Jsi to ty? '' Zaznělo opět ve stereu.
 
Glen i Glen se usmívali. Současně jim však úsměv pomalu vadnul. Mlčeli, báli se promluvit aby si neskočili do řeči. Koukali jeden na druhého a připadalo jim, jako by mezi ně někdo vsunul oboustranné zrcadlo. Glen i Glen hledali vlastní součást, kus sebe, ale našli jen své druhé já kterému ten kus pořád chybí. Pak se na sebe pousmáli a synchronně odešli .
 Dlouhou pak dumali nad tím, jak je možné že si ihned nepadli do náručí. Vždyť tak dlouho hledají toho pravého a když tohle nebylo znamení tak co už?
"A věřím vůbec na znamení?" Ptali se samy sebe.
Pak jim to došlo.
Copak se dá žít sám se sebou?
Takže přece jen to bylo znamení.
 
Člověk přeci hledá protiklad třeba jen nepatrný, opačný názor na věc je totiž důležitý. Jen díky tomu je svět barvitější. Vždyť právě proto se nevyrábí tenisky jen v jedné barvě. Bez protikladů a odlišností by byl svět moc nudný.
Oba konečně pochopili, co že to vlastně hledají.
 
 
 
Říká se že každý má na světě své druhé já . Je prý však dané, že se tihle dva nikdy neshledají. Ale když se to prý stane. Oba si všimnou sami na sobě svých nedostatků a chyb. Takže až potkáte své druhé já pozorně se dívejte.......
 
                                                        
Autor Sakitch, 23.02.2014
Přečteno 402x
Tipy 6
Poslední tipující: Amonasr, Lůca
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já možná o svém druhém já v mužské podobě vím nebo to tuším a taky se nikdy nedáme dohromady má to tak být ..:-) dobře napsané

23.02.2014 10:37:02 | xoxoxo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí