Alexandra

Alexandra

Anotace: Každý někdy potkáme člověka na kterého až do konce života nezapomeneme..I když ne vždy tak jak bychom chtěli. VAROVÁNÍ! 0PĚT MŮŽETE NĚCO CHYTIT !!! DEJTE SI POZOR :D

Probudily mě paprsky Slunce prosvítající přes záclony. Hodiny hlásily 13 hodin, ale já si připadal ještě unavenější, než když jsem usínal. Byla to vážně dlouhá noc plná holek, alkoholu a možná i drog. Pamatoval jsem si jen útržky, ale pomalu se mi začalo něco vybavovat.

 

Jmenovala se Alexandra. Strašně moc se mi líbili její vlasy. Měly nádhernou barvu. Byly červené jako západ Slunce. Byla prostě vyjmečná. Mezi ostatními dívkami  vybočovala jako černá ovce mezi bílými. Její úsměv zářil na kilometry daleko a ty uhrančivé oči, byly nádherně jantarové. Nemohl jsem z ní spustit oči a ona ze mě očividně taky ne. Měla takový škádlivý pohled. Jako kdyby mě svlékala pohledem. Vypadala podobně jako Hermiona z Harryho Pottera, tak krásná byla. Ach, už se mi všechno vybavovalo. Jako z mlhy vyplouvaly útržky rozhovoru.

 

,, Ahoj" pozdravil jsem ji. ,,Ahoj, slyšela jsem, že jsi hostitel. Pěkný dům" prohodila. ,,Díky". Usmála se. Pak jsem se zeptal, jak se jmenuje a zašli jsme k provizornímu baru a povídali si. Nakonec prohlásila, že je tam moc hluku, a tak jsem ji zavedl k sobě do pokoje. Uvelebila se na mé posteli, jako kdyby byla doma ona a ne já. Sedl jsem si k ní. Povídali jsem si a povídali, pak už ani nebylo o čem si povídat. Vymýšlel jsem, co dál říct, ale najednou se ke mně nahnula. ,,Vzrušují mě párky v rohlíku," mrkla na mě. Vykulil jsem oči. ,, Mě taky!" vydechl jsem. Tak jsem došel pro 2 párky v rohlíku a začali jsme se líbat. Pošeptala mi do ouška: Chtěla bych vidět tvé koule. Řekl jsem jí pevným hlasem, aby šla za mnou. Na krku na řetízku jsem měl klíč. Odepnul jsem ho z řetízku a došel k mohutným dubpovým dvěřím. Dlouho jsem tam žádnou holku nezavedl. Dveře se proto chvilku bránily, ale nakonec povolily a komnata se otevřela. Rozsvítil jsem světlo a před námi stál velký kulečníkový stůl. Po stěnách byla pověšená tága. Zamkl jsem za námi dveře. Vzal jsem ji za ruku a dovedl ke stolu, kde jsem ji opatrně posadil doprostřed stolu.Sám jsem došel k ebenové skříni a vyndal z ní krabičku. Došel jsem zpět ke stolu, otevřel ji a vyndal z ní luxusní kulečníkové koule. ,, Páni", vydechla u vytržení ,,takové koule jsem ještě nikdy neviděla". ,,Počekj až uvidíš moje tágo". Ze stojanu u zdi jsem vytáhl jedno z mnoha kulečníkových tág a podal jí ho. ,, To je ale dlouhé!" vykulila oči a ohmatávala ho. ,, To teda, zahrajeme si?" Podívala se na mě trochu zklamaně, ale vzala si druhé tágo a začala hrát.

 

Koukal jsem na ni, jak je nádherná při hře, jak se tága dotýká, až jsem si představil, jak by asi vypadala bez oblečení, na stole... Neudržel jsem se a vrhl se na ní. Podle jejího chování bylo vidět, že to je přesně to, co chce. ,,Pozdravuje tě Marek", pošeptala mi mezitím, co mi rozepínala košily. Jak proboha znala Marka? Proč zá zrovna Marka? A proč mě sakra Marek pozdravuje? Přestal jsem s rozepínáním její blůzy a zeptal se na něj. Zatvářila se tajemně a řekla jen: ,,No, řekněme, že bývalý přítel." Zarazil jsem se. ,, Cože ?" Začala mě líbat. Zapomněl jsem na to a pokračoval v rozepínání blůzky. Ona mi přetáhla tílko přes hlavu. ,, To jsou svaly" přejížděla mi rukou po pekáči buchet na mém břiše. ,,Škoda, že mám lepší", sundala si blůzku a odhalila břišáky lvl. Arnold Schwarzeneger. Oči mi málem vypadly z důlků. ,,WOW, jak si to udělala?" Sjel jsem její břicho závistivým pohledem. ,,Ale těžká minulost", usmála se a začala mi líbat krk. Pomalu jsem jí sundával i kalhoty. Byla nádherná, jak tu tak stála přede mnou jen v kalhotkách. Začala mi rozepínat pásek u kalhot a pak mi je začala schválně pomalu stahovat. Já byl ale nedočkavý, položil jsem ji na kulečníkový stůl a stahoval jí kalhotky zatímco jsem jí líbal po celém těle. Nakonec jsem se dostal až k jejímu klínu.

 

Bylo tam něco, co mě překvapilo. Táhla se tam dlouhá jizva. Nechtěl jsem se jí na ní ptát, ale ona si všimla, jak na ní koukám. Zase se trochu usmála a řekla: ,, Pamatuješ na párek v rohlíku?" a hořce se zasmála. A najednou mi to došlo. Chvíli jsem se té myšlence bránil, ale nakonec jsem si to připustil. Alexandra byla Marek. Viděla porozumění v mých očích a jen čekala, co bude dál. ,, A... kdy si mi tohle jako hodlala sdělit?" trochu jsem na ni vyjel. ,,Nevím... doufala jsem, že si toho nevšimneš." ,,Nevšimnu? ... Jsem snad slepý? " začal jsem nervózně pochodovat po místnosti a sbírat svoje svršky. Ona jen seděla a koukala na mě. Nakonec vstala, přišla ke mně a položila mi ruku na rameno. ,, Uklidni se, prostě to tak je." Měla pravdu. Pomalu jsem se na ní otočil a zadíval se na ni. Ponořil jsem se do jejích jantarových očí a ochutnal její rty. Najednou jsem se nemohl nabažit, všechno znechucení bylo pryč. Stejně je to jen na jednu noc. Přesunuli jsme se do ke kulečníkovému stolu a pokračovali ...

 

To je vše co si pamatuji, I přes třeštící hlavu jsem se donutil zvednout z postele a šel do koupelny. Tam mě ale čekal daleko větší šok, než celý včerejšek. Na zrdcadle bylo temně rudou rtěnkou napsáno: Vítej v klubu AIDS :*

Přečteno 513x
Tipy 3
Poslední tipující: Ormissia
ikonkaKomentáře (24)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jako jednoznačně bych změnil jméno hlavní "hrdinky".

03.10.2016 13:01:29 | Šamšulajda

Drahá Šamšulajdo, my jsme se jménem hrdinky více než spokojené. Kdybychom ho totiž změnily, ztratilo by naše dílo své kouzlo.
Xanett

03.10.2016 19:20:04 | literární odpad aneb hodiny chemie

Užití tohoto jména však zcela pošramotilo pověst jednoho úžasného mládence.

04.10.2016 10:53:58 | Šamšulajda

To nás velice mrzí, ale Alexandra je jméno přesně vystihující, to co jsme chtěly tímto textem říct. Také je to vznešené jméno, které je nutno opěvovat.
Forewer

04.10.2016 11:05:40 | literární odpad aneb hodiny chemie

Drahá Šamšulajdo, my jsme se jménem hrdinky více než spokojené. Kdybychom ho totiž změnily, ztratilo by naše dílo své kouzlo.
Xanett

03.10.2016 19:20:02 | literární odpad aneb hodiny chemie

Drahá Šamšulajdo, my jsme se jménem hrdinky více než spokojené. Kdybychom ho totiž změnily, ztratilo by naše dílo své kouzlo.
Xanett

03.10.2016 19:19:57 | literární odpad aneb hodiny chemie

Přečtení o ničem nevypovídají. Rozhodující o kvalitě jsou tu tipy (i když o těch by se dalo pochybovat), komentáře, ev. vzkazy týkající se díla.
Těžko říct, kolik je vám let, podle toho co píšete na profilu studujete na gymplu, vzhledem k obsahům děl (erotika) to soudím na tak prvák, druhák?
K formě - vás na gymplu neučili, že se text dělí do odstavců? To prosím opravte, takhle souvislej text se skoro nedá číst :)

No a k textu - zápletka že Alexandra byla původně on je pubertálně úsměvná, i když relativně pochybuju, že ve chvíli, kdy by chlap něco takovýho odhalil, tak pokrčí ramenama a pokračuje dál... I když nevím, nejsem chlap.


No a závěr... Víceméně prozrazený v anotaci, takže se čtenáři nemají na co těšit a krom toho byl tenhle "princip klubu AIDS" použitý v jedné karetní hře. Ale chápu, psaní jsem taky začínala "vykrádáním" slavných děl...


A hodně štěstí v snad už povedenější další tvorbě.

02.10.2016 19:10:02 | Elisa K.

Moc děkujeme za konstruktivní kritiku, ve formě se samozřejmně polepšíme ;). Na gymplu nás tu učí mnoho věcí a občas se prostě na něco zapomene. Uhodla jste správně, chodíme do druháku na gymplu, ale tyto texty bych za erotiku ani tak nepovažovala, ale bylo potřeba to někam zařadit.
Jelikož Alexandra je založena na jednom z našich spolužáků jedná se spíš o vtip.
A jelikož v našem triu není ani jeden chlap vzaly jsme to prostě podle odhadu :D.

A můžeme Vás ujistit, že žádnou karetní hru nevykrádáme, jelikož ani jedna o žádné s ,,klubem AIDS" nevíme.

Děkujeme za názor a přejeme pěkný večer
Za odpadní trio
Forewer

02.10.2016 19:25:19 | literární odpad aneb hodiny chemie

"Vítej v klubu AIDS" bylo použité v karetní hře Černé historky. Zkus(te) se mrknout na uložto, obrázky těch karet lze najít PDF.

02.10.2016 19:35:02 | Elisa K.

Dobře děkujeme, koukneme tam, ale celou Alexandru kvůli tomu mazat z účtu nebudeme. :)
Forewer

02.10.2016 19:37:35 | literární odpad aneb hodiny chemie

Od studentek gymnázia bych očekávala sofistikovanější odpad.

29.09.2016 17:42:34 | tall&curly

Samozřejmně, že od studentek gymnázia můžete očekávat mnoho, ale nevím, jestli zrovna my Vám Vaše očekávání splníme. Odpad je prostě odpad. I od studentek gymnázia je pořádně mizerný, pokud nám ale chcete dát druhou šanci, ráda Vám pošlu do vzkazu naše soukromé profily plné(snad)neodpadních látek.

29.09.2016 17:53:04 | literární odpad aneb hodiny chemie

Můžete mi tykat, děvčata :) Tak ale proč takový odpad tedy vůbec někde vystavovat a proč by ho měl někdo číst?

29.09.2016 18:05:55 | tall&curly

Víš proč,talcuri?!! protože tady tihle si nanic nehrajou

02.10.2016 18:55:34 | Tvořilka Lenka

A jak víš, že já ano?

02.10.2016 18:57:02 | tall&curly

Ty třeba také ne. Ale nemusíš mít hned na vše tak povýšený názory.

02.10.2016 19:29:31 | Tvořilka Lenka

Náš odpad má lidi pobavit nikoliv pobuřovat. Zkus nás tedy brát s nadsázkou.

30.09.2016 11:56:07 | literární odpad aneb hodiny chemie

A funguje to?

30.09.2016 12:33:40 | tall&curly

Funguje :D. Divila by ses, kolik je tu nudících se studentů, píšících při hodinách. Jak už jsem ale napsala, hodnotit nás můžeš i za jiné profily, které jsou již normální.

30.09.2016 14:57:23 | literární odpad aneb hodiny chemie

Myslela jsem, jestli to funguje u čtenáře.

30.09.2016 15:23:48 | tall&curly

Ono to možná bude tím, že každý má jiný vkus. Holkám (literárnímu odpadu) se to třeba líbí, ale někomu jinému třeba ne. Mě se mé povídky taky můžou líbit, ale pro někoho jiného to je přitažené za vlasy. To na lidech prostě nezměníme. Za mě to není špatná povídka, jen mi připadá trochu nerealistická. Styl psaní se mi líbí, sama takhle občas píšu. A hlavně, když nemám co dělat při hodinách angličtiny nebo dějepisu. Možná to je divné, ale hezké. Četla jsem tu díla, která byla mnohem, MNOHEM horší. Kdybych měla tohle oznámkovat, dala bych za známku tak 2. :D Minn

12.11.2016 13:29:24 | Minna Seayard

Moc děkujeme za komentář. :) Povídka podle mého nemusí být uplně realistická. :) Někdy je hezké jít přes práh možnosti a přitom to nemusí být uplně scifi. Děkujeme za konstruktivní kritiku, té je tu opravdu málo a proto si jí moc vážíme. A samozřejmě za oznámkování, když už jsme ti studenti ;):D.
Forewer

23.11.2016 17:25:15 | literární odpad aneb hodiny chemie

Tallcuri! proč by to jakonefungovalo!!!

02.10.2016 18:49:24 | Tvořilka Lenka

Podívej se na přečtení a odpověz si :)

02.10.2016 18:34:35 | literární odpad aneb hodiny chemie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí