Zlodějko..........

Zlodějko..........

Anotace: Ničíš to jediné co mám pokaždé získáš to proč přicházíš ale to je už naposledy příště ti je nedám to raději zemřu s nimi......

Jsi tak zlá,proč mi je nenecháš?Je to,to jediné co mám je to,to jediné co vlastním a opravdu mohu říct,že je to mé a nikdo mi je nemůže vzít.Tak proč jsi tu ty proč ty jediná ničíš to jediné co mám.Nemám peníze,auta,rodinu,štěstí, ani lásku a jediné to co je moje mi ty dokážeš vzít dokážeš to zničit.Nechápu proč jsi tak sobecká máš všechno co chceš tak proč mi je bereš?Proč mi nenecháš to jediné co mám?Máš i moc tím to je tvá moc mi bere mé SNY.Pomalu se vkrádáš a ničíš mé sny a zároveň i mě samotnou.Jsi mooc velká vládkyně a nad tebou nikdy nemám šanci vyhrát nemůžu odporovat,můžu jen křičet,plakat proklínat tě a stejně mě nikdo neuslyší.Je to pořád ten samý stereotyp přijdeš vezmeš mi sny a jdeš dál vrátíš se pokaždé když mám nové,abys ukojila svou touhu a chtíč,to oni tě ženou krást.Jsi moc velká vládkyně,která pokaždé získá to co chce moje sny,jediné co mám a proč žiji.Až přijdeš příště já ti je nedám,zemřu i s nimi a ty tentokrát nedostaneš to co chceš.Jsi to ty mocná REALITA.
Autor llucinka886, 13.03.2007
Přečteno 290x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo jo,neřekla bych to líp..

16.03.2007 20:18:00 | Terýsek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí