Údolí bez borovic (část 1)

Údolí bez borovic (část 1)

V zemi nikoho, kam lidská noha od nedávna nevkročila, rozkládá se Údolí bez borovic. Předtím zde stávalo Městečko, ve kterém … možná by to šlo vzít od příjezdu detektiva. Tak tedy jednoho dne byl do Městečka povolán Člověk, ale to ještě není ten detektiv. Člověk za podivných okolností zmizel a nevykonal práci, na kterou byl najat, na což dejme tomu by se časem zapomnělo, kdyby však nebyl řádným členem Druhé dělostřelecké satanistické sekty. A tak do Městečka přijíždí detektiv, v přestrojení za detektiva, a zastaví se v hospodě U Šesti kamarádů.

Hospoda U Šesti kamarádů. Ti kamarádi jsou všichni hospodští. Říkáte si nejspíš, že šest je trochu moc, jenže on první podává půllitry pod pípu, druhý točí pivo, třetí točí pěnu, čtvrtý oddělává půllitry z pod pípy, pátý je podává hostům a šestý je prázdné oplachuje. Nikdo nechybí a nikdo nepřebývá, báječně jim to funguje a ještě se moc nenadřou.

Možná se vám to nebude úplně líbit, ale v Městečku se nachází vrah. Není to však ten, kterého hledá detektiv. On vlastně ani úplně není vrah, protože zatím nikoho nezabil. Věc se má asi takhle, onen muž se jmenuje Somrák a nenávidí, když mu tak někdo říká. Nikdo mu tak sice neříká, protože se s ním nikdo nebaví a on sám se lidem vyhýbá, ale jednou se stalo, že se v něm něco zlomilo a on se rozhodl, že za tu křivdu se stane vrahem. A tak se rozšílily fámy, že v lesích kolem Městečka obchází vrah Semerák. Respektive fámy rozšířil sám Somrák, a jméno Semerák vymyslel sám, prostě jen tak. Později skutečně začal kvůli důvěryhodnosti Městečko obcházet. Jednoho dne jej oslnil záblesk a on spatřil neznámého muže. Ihned si vsugeroval, že je to Semerák a ze strachu uprchl tak daleko, že už ani zde o něm nebude žádná zmínka. Putoval zasněženou krajinou a spával v pozici kočky tak dlouho, až v rukách od mrazu ztratil cit. Pak teprve začaly jeho bezcitné ruce konečně páchat zlo.

Autor Pavka Stanislav, 25.03.2022
Přečteno 113x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí